tal ved NF scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

jannie

hej
nu kan jeg læse mig frem til at flere har fået super flotte tal som både 15000 og 22000 ved scanningen. nu sidder jeg her og tænker lidt på mit 1300... er det lavt i forhold til gennemsnittet - ... kunne da godt gå hen og blive lidt nervøs over det hvis det er tilfældet... men alt så fint ud sagde de. så håber da osse de mener at tallet er ok.

hvad var jeres tal - hvis det er noget i vil dele med mig

hilsen jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

AnneKH

Jeg kan ikke huske, hvad tallene skal ned på, før man er i "risiko"zonen.Er det ikke omkring 1:500? 1300 er da et fint tal.. så er der kun een fødsel pr. 1300 med downs.. ihvertfald sådan rent statistisk set! Hvis du ikke blev sendt til videre undersøgelser, så er jeg sikker på de mente det var fine tal! 
Tallene kommer jo også an på eens blodprøve,samt på alder osv.
Mit tal var 1:24000, så det må siges at være ganske udemærket - Ihvertfald rent statistisk..

Anmeld

1. juli 2009

Fru kreutz

Det er ikke længe siden at jeg fik lavet risiko vurdering, og hende der scannede mig sagde at er den 300 eller over har man fået en lav risiko er den 299 eller under har man en høj risiko.

Så dit tal ser fint ud og er som det skal være.

Anmeld

1. juli 2009

Ni-ko-li-ne

ja selvfølgelig er det lavere end 19000... men der er intet at bekymre sig om :0) det er først under de 300 man kan begynde at være opmærksom :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.