tag mig sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
5 svar
3 synes godt om
11. maj 2013

Maja88

Fuck hvor er det latterligt.

Jeg er 25 år men min største frygt hver gang min mor ringer,er hun ringer for at fortælle mig min mormor er død...

Min mormor bliver 93 i år og jeg ved jo godt hvad vej livet går.. men ka  og vil ikke forestille mig et liv uden hende.. 

Jeg og mine børn og mine børns børn kan da ikke vokse op i en verden uden hende.. tuder helt ved at skrive dette indlæg...

Håber inderligt hun får lov til at blive 93 og se sit 9 oldebarn komme til verden lidt senere på måneden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

MyLove E

Maja88 skriver:

Fuck hvor er det latterligt.

Jeg er 25 år men min største frygt hver gang min mor ringer,er hun ringer for at fortælle mig min mormor er død...

Min mormor bliver 93 i år og jeg ved jo godt hvad vej livet går.. men ka  og vil ikke forestille mig et liv uden hende.. 

Jeg og mine børn og mine børns børn kan da ikke vokse op i en verden uden hende.. tuder helt ved at skrive dette indlæg...

Håber inderligt hun får lov til at blive 93 og se sit 9 oldebarn komme til verden lidt senere på måneden..

Uh hvor kan jeg godt følge dig. Min mormor er mit et og alt

Nu er min mormor "kun" 72år her sidst på mdr. Men jeg har altid sagt når folk siger jeg selv skal lære at sy for en da kan min mormor ikke hjælpe mere. Øhhhh jo min mormor kan ikke dø...

Det blive meget hårdt for mig den dag det sker
( Mange knus

Anmeld

11. maj 2013

Maja88

Tauf skriver:

Uh hvor kan jeg godt følge dig. Min mormor er mit et og alt

Nu er min mormor "kun" 72år her sidst på mdr. Men jeg har altid sagt når folk siger jeg selv skal lære at sy for en da kan min mormor ikke hjælpe mere. Øhhhh jo min mormor kan ikke dø...

Det blive meget hårdt for mig den dag det sker
( Mange knus

Lige præcis...

Mormor kan alt..

Hun er som sagt 92 og bor selv.. får ingwn hjælp at all...

Men nu er hun begyndt at blive blind...døv og ja bare gammel..

Anmeld

11. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mormor er den bedste i verden, sådan er det bare!

Hvornår er det du har termin?? X

Anmeld

12. maj 2013

Maja88

StineW79 skriver:

Mormor er den bedste i verden, sådan er det bare!

Hvornår er det du har termin?? X

24 september..mormor blir 93 den 4

Anmeld

12. maj 2013

morethanperfect

Jeg har det på samme måde med min farfar .. Min familie består kun af min søster , far og farfar så vi er utrolig tætte .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.