Fest for kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
4 svar
1 synes godt om
11. maj 2013

pcoramt

Synes jeg ville være sød ved kæresten og holde en fest for ham, for alle gutterne og deres kærester.. Så det er så igang lige nu, de har fået god grill mad, med steg og lækker tilbehør..

Jeg har inviteret alle dem min kæreste rigtig hygger sig med.. Desværre er der bare en der virkelig kan få mit pis i kog! Han er så ubehøvlet og tror simpelhen bare jeg er hans tjeneste pige.. Han brokker sig over maden, for så er stegen for rosa (han skal have det mere end gemmenstegt) og selv om jeg laver special tilberedt mad til ham er han ikke tilfreds! Øv! Jeg havde sagt at jeg gerne ville køre dem alle i byen, men eftersom der kom 3 mere end beregnet betyder det at jeg skal køre 3 gange (turen er 12-15 km hver vej) og har derfor sagt at de må tage en stor taxa, og så betale 20 kr hver for turen.. Synes jo selv det er meget rimeligt eftersom vi ligger hus til, jeg har købt al maden og alle øllene.. Men ham vennen der skal bare brokke sig konstant, får simpelhen dårlige nerver !

Lige lidt glade, i min pause fra fulde mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Der er bare nogen mennesker der ku ka brokke sig. Men en rigtig god ide med en fest for kærsten vh stine

Anmeld

12. maj 2013

Millea

Øv hvor mega irriterende .. Han har sikkert ikke så stor(e) en øhhhh overarm 

Anmeld

12. maj 2013

jydeinden

pcoramt skriver:

Synes jeg ville være sød ved kæresten og holde en fest for ham, for alle gutterne og deres kærester.. Så det er så igang lige nu, de har fået god grill mad, med steg og lækker tilbehør..

Jeg har inviteret alle dem min kæreste rigtig hygger sig med.. Desværre er der bare en der virkelig kan få mit pis i kog! Han er så ubehøvlet og tror simpelhen bare jeg er hans tjeneste pige.. Han brokker sig over maden, for så er stegen for rosa (han skal have det mere end gemmenstegt) og selv om jeg laver special tilberedt mad til ham er han ikke tilfreds! Øv! Jeg havde sagt at jeg gerne ville køre dem alle i byen, men eftersom der kom 3 mere end beregnet betyder det at jeg skal køre 3 gange (turen er 12-15 km hver vej) og har derfor sagt at de må tage en stor taxa, og så betale 20 kr hver for turen.. Synes jo selv det er meget rimeligt eftersom vi ligger hus til, jeg har købt al maden og alle øllene.. Men ham vennen der skal bare brokke sig konstant, får simpelhen dårlige nerver !

Lige lidt glade, i min pause fra fulde mennesker

lad ham da ikke ødelægge den gode fest.. et gammelt råd lyder at man skal lade tingene passere nogen gange.. lad det gå ind ad det ene øre og ud af det andet du har sikkert gjort hvad du skulle og mere til

Anmeld

12. maj 2013

pcoramt

Min kæreste havde heldigvis en god fest! så nu ligger der fulde mennesker over alt i huset :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.