Tine fra Poppi på Sjælland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja... er der nogen der kender en Tine der er elev i Poppi dyrehandel på Sjælland?

Mødte hende for første gang igår og ville egentlig gerne have kontakt

du/hun studerer til dyrepasserassistent og har en kæreste der har kørt værditransport i Loomis

Hvis du er hende eller kender hende må du meget gerne sende mig en pb

følte bare der var en forbindelse lidt og følte for første gang i lang tid at jeg bare kunne snakke åbent og ærligt med en anden kvinde

ville gerne følge med hvordan det gik fremadrettet med alting så håber der er nogen der genkender dette og vil sige det videre eller hvis du er herinde Tine så håber jeg lidt du måske også vil snakke mere

praktikanten Annette her hvis du skulle være i tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

EnGodMor

Wampires skriver:

Ja... er der nogen der kender en Tine der er elev i Poppi dyrehandel på Sjælland?

Mødte hende for første gang igår og ville egentlig gerne have kontakt

du/hun studerer til dyrepasserassistent og har en kæreste der har kørt værditransport i Loomis

Hvis du er hende eller kender hende må du meget gerne sende mig en pb

følte bare der var en forbindelse lidt og følte for første gang i lang tid at jeg bare kunne snakke åbent og ærligt med en anden kvinde

ville gerne følge med hvordan det gik fremadrettet med alting så håber der er nogen der genkender dette og vil sige det videre eller hvis du er herinde Tine så håber jeg lidt du måske også vil snakke mere

praktikanten Annette her hvis du skulle være i tvivl

Hvilken poppi på Sjælland?  

Anmeld

11. maj 2013

Wampires

engodmor skriver:

Hvilken poppi på Sjælland?  

uhh... mener hun normalt er i Holbæk... vist nok Mega... var i Roskilde igår og skal også til Roskilde i næste uge...

Anmeld

11. maj 2013

EnGodMor

Okey det er fordi jeg bor tæt på den i Kalundborg, og hvis det var den, så kunne jeg godt ha gået ind og fået hendes nummer til dig.

Anmeld

12. maj 2013

Wampires

engodmor skriver:

Okey det er fordi jeg bor tæt på den i Kalundborg, og hvis det var den, så kunne jeg godt ha gået ind og fået hendes nummer til dig.

ahhh mange tak ellers ved ikke om hun kommer forbi Kalundborg da det jo lige er hvor de mangler hun bliver smidt ind...

Men det er samme ejer som den her i Roskilde kan jeg så fortælle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.