Gode råd ang. fertilitet søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.732 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. maj 2013

Lillemy

Kære Jer,

Min kæreste og jeg er igang med projekt baby- hvilket snart har stået på i lang tid uden held.

Jeg vil derfor høre om der er nogle af jer, som evt. har ideer til kosttilskud til ham eller mig?

Jeg er netop begyndt at tage omnimin samt har overvejet babyklister,men er det kun når man ER blever gravid? For at holde på det?

Hvor ofte sexer i?

Jeg har en meget stabil cyklus med menstruation på dag 28- sharp!!! Og kan altid mærke min æglæsning på faste dage samt har en hel del ÆLslim. Desuden får jeg altid positive ælteste. MEN JEG BLIVER BARE IKKE GRAVID.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

esioul

Lillemy skriver:

Kære Jer,

Min kæreste og jeg er igang med projekt baby- hvilket snart har stået på i lang tid uden held.

Jeg vil derfor høre om der er nogle af jer, som evt. har ideer til kosttilskud til ham eller mig?

Jeg er netop begyndt at tage omnimin samt har overvejet babyklister,men er det kun når man ER blever gravid? For at holde på det?

Hvor ofte sexer i?

Jeg har en meget stabil cyklus med menstruation på dag 28- sharp!!! Og kan altid mærke min æglæsning på faste dage samt har en hel del ÆLslim. Desuden får jeg altid positive ælteste. MEN JEG BLIVER BARE IKKE GRAVID.

Hvor længe har i prøvet?

De bedste råd jeg har er at spise sundt, drikke minimalt kaffe, dyrke motion, droppe rygning (hvis du/i gør det).

Held og lykke

Anmeld

11. maj 2013

Lillemy

Vi har prøvet ca. et års tid. Jeg ryger ikke og har aldrig gjort- min kæreste har været ryger men er stoppet. Vi er begge normalvægtige bevæger os dagligt.

Anmeld

11. maj 2013

esioul

Lillemy skriver:

Vi har prøvet ca. et års tid. Jeg ryger ikke og har aldrig gjort- min kæreste har været ryger men er stoppet. Vi er begge normalvægtige bevæger os dagligt.

Der er rigtig mange ting der spiller ind.

Har du prøvet med ÆL teste. ?

Anmeld

11. maj 2013

Lillemy

Jeps- og de bliver meget positive samtidig med, at jeg  mærker min ægløsning.

Anmeld

11. maj 2013

esioul

Lillemy skriver:

Jeps- og de bliver meget positive samtidig med, at jeg  mærker min ægløsning.

Jeg tror da jeg ville søge hjælp, hvis det ikke lykkedes inden i har prøvet et år.

Det er frustrerende at gå i uvished.

Anmeld

11. maj 2013

Lillemy

Ja præcis! Men kunne godt tænke mig at vide hvor ofte I andre har sex? Jeg er sommetider nervøs for at vi ikke har nok på det rigtige tidspunkt pga travle jobs

Anmeld

11. maj 2013

o1Mutte

Lillemy skriver:

Ja præcis! Men kunne godt tænke mig at vide hvor ofte I andre har sex? Jeg er sommetider nervøs for at vi ikke har nok på det rigtige tidspunkt pga travle jobs

Når vi har lyst Nogen gange hver dag, andre gange en 2-3 gange om ugen

Anmeld

12. maj 2013

emmaemilie

Nu er jeg et total pille-monster .. Ej!
Men jeg satte alt ind på PB, da vi gik igang så jeg har nogle tips..
At det så viste sig, at jeg bare skal sniffe til kærestens underhylere, og så er jeg gravid, er noget andet. Men det kan da være, du kan bruge tips'ne alligevel.

Først og fremmest: PreSeed! Det brugte vi, for vi (jeg) har altid haft brug for glidecreme, og denne skader ikke sæden.. Og ja, om den har haft noget at skulle have sagt omkring fertiliteten er ikke til at sige, da vi er blevet gravide i første hug alle tre gange (først en MA, så en SA og nu en keeper )..

Og dernæst zink! Læste en " artikel" om zink efter min anden abort, og efter den artikel begyndte jeg at tage zink. Om det er zinken der gør, at bebsen denne gang er blevet siddende kan man jo kun gisne om, men jeg sværger til zink fra nu af!

Sidst kan jeg også kun anbefale Gelé Royal.. Jeg købte den billige udgave i Føtex (to pakker for 100 kr.) og spiste det kun i de 14 dage op til ÆL, og droppede det efter ÆL. Mest fordi det ikke er bevist, om Gelé Royal er skadeligt for et foster.
Og det gav mig bare mere regelmæssig cyklus og tydelig ægløsningssmerter!

Jeg håber snart I har lykken med jer, naturligt eller with a little help from vitamins!

Anmeld

12. maj 2013

Hullabullabulla

Lillemy skriver:

Kære Jer,

Hvor ofte sexer i?

Her spiste manden zink, selen, dvitamin, cvitamin og folinsyre dagligt.. Jeg spiste alm vitaminpille + folinsyre..

Jeg havde lidt længere cyklus ca 35 dage men havde fast æl og smerter så var ikke i tvivl.. Alligevel lykkedes det os ikke at blive gravide efter 1 år så vi blev henvist videre og det viste sig at mandens kvalitet var ret lav på trods af at han hverken drikker, ryger eller drikker kaffe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.