Anbefal en epilator (ano tilladt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.266 visninger
12 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er blevet anbefalet at købe en epilator 

Jeg har førhen haft en alm shaver, men bladet blev sløvt for hurtigt, og det kan ikke rigtig betale sig at købe nyt blad, da det er for dyrt i forhold til maskinen 

Men kan du anbefale en epilator til intim- og benbarbering?

Og lige en anden ting - gør det ondt??? Så vidt jeg har forstået river den hårene ud, er det rigtigt  I så fald, hvor længe holder en barbering i forhold til en alm trimning ca?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

K&S

Anonym skriver:

Hej

Jeg har førhen haft en alm shaver, men bladet blev sløvt for hurtigt, og det kan ikke rigtig betale sig at købe nyt blad, da det er for dyrt i forhold til maskinen 

Og lige en anden ting - gør det ondt??? Så vidt jeg har forstået river den hårene ud, er det rigtigt  I så fald, hvor længe holder en barbering i forhold til en alm trimning ca?

Jeg synes, det gør MEGA MONSTER nas, så jeg brugte den kun 1 gang - så ingen positiv anbefaling herfra 

Anmeld

11. maj 2013

Maja_4000

K&S skriver:

Jeg synes, det gør MEGA MONSTER nas, så jeg brugte den kun 1 gang - så ingen positiv anbefaling herfra 

Præcis det samme her

Anmeld

11. maj 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Hej

Jeg bruger min Philips til benene hver måned cirka og ja det gør av de første 5 min  Til intim bruger jeg voks. 

Anmeld

11. maj 2013

Hailiesmom11

Jeg havde en er ret behåret på benene så brugte min ca hver 2. Uge og jo det gør ondt men jeg vil sige det er en smerte man vænner sig til..
jeg havde en hvor der både var trimmer og epilator så brugte trimmer til intim...

Anmeld

11. maj 2013

lollandpigen

Aisha skriver:

Jeg bruger min Philips til benene hver måned cirka og ja det gør av de første 5 min  Til intim bruger jeg voks. 

Intim med voks......

Gør det ikke sindsygt ondt??

Og hvilket voks bruger du??

Er så træt af at hårene vokser ud igen før man næsten nå at skrabe dem væk......

Anmeld

11. maj 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
lollandpigen skriver:

Intim med voks......

Gør det ikke sindsygt ondt??

Og hvilket voks bruger du??

Er så træt af at hårene vokser ud igen før man næsten nå at skrabe dem væk......

jo, det gør ondt men efter 5 min er det til at holde ud. Jeg bruger Veet EasyWax det er en lysserød boks med Rll-on kit. Man varmer den op med den elektriske apperat også indholder den en voksrefil. Den koster normalt 350 men jeg har været heldig og købt dem (3Stk) på matas da de havde 'Åben by Night tilbud' til 100 kr

Anmeld

11. maj 2013

Anonym

Jeg har en fra Braun, som jeg købte for 8 år siden og stadig fungerer som den skal, så har sparret rigtig mange penge. Jo, det gør nas første gang, men det gør det ikke mere. Og for at være ærlig, er det alle "smerterne" værd. Jeg går aldrig tilbage til voksbehandlinger og barbering. 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har en fra Braun, som jeg købte for 8 år siden og stadig fungerer som den skal, så har sparret rigtig mange penge. Jo, det gør nas første gang, men det gør det ikke mere. Og for at være ærlig, er det alle "smerterne" værd. Jeg går aldrig tilbage til voksbehandlinger og barbering. 

River den dessideret hårene ud? Hvor længe holder sådan en barbering så?

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Jeg havde en er ret behåret på benene så brugte min ca hver 2. Uge og jo det gør ondt men jeg vil sige det er en smerte man vænner sig til..
jeg havde en hvor der både var trimmer og epilator så brugte trimmer til intim...

Okay, det var faktsik smart, med sådan én hvor der er to i én 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.