den der opsigelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.566 visninger
13 svar
4 synes godt om
11. maj 2013

Anonym trådstarter

er ano da jeg ik ved om jeg har en kollega, eller andet arbejds bekendskab her inde... 

jeg er i den heldige omstændighed at jeg har fået nyt job jeg skal start på når min barsel slutter om 1½ måned...

og nu kunne jeg godt bruge noget hjælp til at skrive en opsigelse... hvad skal der stå??

skal nok give mig til kende når jeg har afleveret min opsigelse... sys bare ik den skal komme af omveje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

kommer jo lidt an på om du er glad for dit nuværende job eller om du har fundet andet pga uoverenstemmelser...

ville nok skrive noget i retning af:

I forbindelse med at jeg har fundet et andet job hos virksomhedensnavn, vil jeg hermed opsige min stilling som arbejdstitel hos Jer. Med tak for x års godt samarbejde håber jeg at bevare et godt forhold til Jer.

eller sådan noget i den retning men igen alt efter om det er fordi du "flygter" derfra eller blot har fundet noget der passer bedre med familielivet så ændre lidt op eller ned

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

kommer jo lidt an på om du er glad for dit nuværende job eller om du har fundet andet pga uoverenstemmelser...

ville nok skrive noget i retning af:

I forbindelse med at jeg har fundet et andet job hos virksomhedensnavn, vil jeg hermed opsige min stilling som arbejdstitel hos Jer. Med tak for x års godt samarbejde håber jeg at bevare et godt forhold til Jer.

eller sådan noget i den retning men igen alt efter om det er fordi du "flygter" derfra eller blot har fundet noget der passer bedre med familielivet så ændre lidt op eller ned

tja... altså lidt af begge ud ad til (i altfald i forhold til arbejdsgiver) er det på grund af jeg har fået et job tættere på hvor vi bor... men ønsker slet ikke at komme tilbage pga. mange ting

skal man skrive hvor man har fået arbejde eller er det valgfrit? 

Anmeld

11. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

tja... altså lidt af begge ud ad til (i altfald i forhold til arbejdsgiver) er det på grund af jeg har fået et job tættere på hvor vi bor... men ønsker slet ikke at komme tilbage pga. mange ting

skal man skrive hvor man har fået arbejde eller er det valgfrit? 

det er valgfrit...

hvis du ikke føler du skylder dem noget så undlad det.. men føler du at du gerne vil give dem lidt så skriv det på...

håber det gav mening....

Kan sagtens følge dig

Anmeld

11. maj 2013

Skouboe

Undertegnede, indsæt navn, opsiger hermed min stilling som indsæt titel hos indsæt firma pr. Indsæt datoen du afleverer den, således at sidste arbejdsdag er indsæt dato.

med venlig hilsen dato og underskrift.

for modtagelsen bekræftes indsæt linje til underskrift fra den du afleverer den til.

Husk at printe 2 eksemplarer, så der er en til både dig og firmaet, og sørg for at få dit eksemplar underskrevet, helst med en blå kuglepen.

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

det er valgfrit...

hvis du ikke føler du skylder dem noget så undlad det.. men føler du at du gerne vil give dem lidt så skriv det på...

håber det gav mening....

Kan sagtens følge dig

tak 

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Undertegnede, indsæt navn, opsiger hermed min stilling som indsæt titel hos indsæt firma pr. Indsæt datoen du afleverer den, således at sidste arbejdsdag er indsæt dato.

med venlig hilsen dato og underskrift.

for modtagelsen bekræftes indsæt linje til underskrift fra den du afleverer den til.

Husk at printe 2 eksemplarer, så der er en til både dig og firmaet, og sørg for at få dit eksemplar underskrevet, helst med en blå kuglepen.

tak  hvorfor helst med blå?

Anmeld

11. maj 2013

Muffinmus

Anonym skriver:

tak  hvorfor helst med blå?

For at det er underskrevet med anden skrift end sort på papiret, så har du en original.
Og husk at undersøge dine opsigelsesforhold, om du har fri opsigelse, en måned eller måske tre mdr

Anmeld

11. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

er ano da jeg ik ved om jeg har en kollega, eller andet arbejds bekendskab her inde... 

jeg er i den heldige omstændighed at jeg har fået nyt job jeg skal start på når min barsel slutter om 1½ måned...

og nu kunne jeg godt bruge noget hjælp til at skrive en opsigelse... hvad skal der stå??

skal nok give mig til kende når jeg har afleveret min opsigelse... sys bare ik den skal komme af omveje

Jeg skrev :

Hej!                                                                                Dato.

Jeg (dit navn) ønsker hermed at opsige min stilling som _______ hos ______ grundet nye udfordringer.

Med venlig hilsen _______________

Mere behøver der ikke stå

Anmeld

11. maj 2013

EnGodMor

esioul skriver:

Jeg skrev :

Hej!                                                                               Dato.

Jeg (dit navn) ønsker hermed at opsige min stilling som _______ hos ______ grundet nye udfordringer.

Med venlig hilsen _______________

Mere behøver der ikke stå

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.