Tandlægehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. maj 2013

Bertris

For et par år siden fik jeg røgnten af min ene visdomstand og fik at vide den lå delvist ned, men de ville ikke fjerne den da de mente den ville rette sig op (var under 18 på daværende tidspunkt) 

Har i forvejen fået fjernet en anden der lå ned, da den ikke ville rette sig op. Men nu er jeg begyndt at have virkelig ondt der hvor den som stadig er der, også er det også blevet hævet føles det som om, også føles det som om den skubber til tanden foran. 
- mit spørgsmål er så om det bare er fordi den er ved at bryde frem, eller om den nok ikke har rettet sig op? 
Det føles noget mere smertefuldt end da mine to andre visdomstænder brød frem. 

Anyone help ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Joan ( Smallie )

Den skubber jo nok på den anden tand hvis det er den det er galt med for det kan jo være mange ting. Kan jo også være du skal have rodbehandlet en tand

Men jeg vil da helt sikkert kontakte tandlægen mandag hvis du kan holde det ud der til ellers er der noget der hedder tandlæge vagten men det koster kassen.

Anmeld

11. maj 2013

2babygirls

Bertris skriver:

For et par år siden fik jeg røgnten af min ene visdomstand og fik at vide den lå delvist ned, men de ville ikke fjerne den da de mente den ville rette sig op (var under 18 på daværende tidspunkt) 

Har i forvejen fået fjernet en anden der lå ned, da den ikke ville rette sig op. Men nu er jeg begyndt at have virkelig ondt der hvor den som stadig er der, også er det også blevet hævet føles det som om, også føles det som om den skubber til tanden foran. 
- mit spørgsmål er så om det bare er fordi den er ved at bryde frem, eller om den nok ikke har rettet sig op? 
Det føles noget mere smertefuldt end da mine to andre visdomstænder brød frem. 

Anyone help ?!

Køb noget klorhexidin og skyl munden med, og så må du lige forbi tandlægen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.