fodbehandling fisk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. maj 2013

jydeinden

er der nogen herinde der har prøvet det, og ved om det rent faktisk virker ?

min kære far døjer nemlig meget med tørre fødder, og jeg overvejer derfor at give ham et gavekort til behandling med disse fisk, men der er jo ikke meget ved det hvis ikke det virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

2babygirls

jydeinden skriver:

min kære far døjer nemlig meget med tørre fødder, og jeg overvejer derfor at give ham et gavekort til behandling med disse fisk, men der er jo ikke meget ved det hvis ikke det virker

Jeg tror der skal mange behandlinger til. Synes det kildrede mere end det gavner og jeg har ikke voldsom tørre fødder

Anmeld

11. maj 2013

jydeinden

Baby2påvej skriver:

Jeg tror der skal mange behandlinger til. Synes det kildrede mere end det gavner og jeg har ikke voldsom tørre fødder

hmm ja det er jo lidt noget lort så for så kan det da hurtigt blive en dyr affære

Anmeld

11. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har hørt fra en veninde, at det ska være de lidt større fisk, for ellers kilder det bare mere end det hjælper. Vh stine

Anmeld

11. maj 2013

jydeinden

StineW79 skriver:

Har hørt fra en veninde, at det ska være de lidt større fisk, for ellers kilder det bare mere end det hjælper. Vh stine

okay.. jamen hvis man nu går ind et sted som kun har med de der fisk at gøre, tror du så at de måske kan hjælpe en med at finde nogen som måske har en effekt ?

for er da villig til at prøve at give ham det, men der er jo ingen mening ved det hvis det alligevel ikke virker

Anmeld

11. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
jydeinden skriver:

okay.. jamen hvis man nu går ind et sted som kun har med de der fisk at gøre, tror du så at de måske kan hjælpe en med at finde nogen som måske har en effekt ?

for er da villig til at prøve at give ham det, men der er jo ingen mening ved det hvis det alligevel ikke virker

Der min veninde var, havde fisk i 2-3 størrelser. Men ved ik hva der er normalt. Vh stine

Anmeld

11. maj 2013

FrkZier

jydeinden skriver:

jeg har prøvet det, synes det hjalp - i ca. 20 min, derefter var det nogenlunde det samme som inden

Anmeld

11. maj 2013

L&V

Jeg må sige at de fisk vi var ved var tilpas sultne og man ku både se og føle forskel.. Vi sad der i 40min og det var himmelsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.