Uheldig med mine graviditetstests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.319 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. maj 2013

Babydream2013

Købte for nogle uger siden en del graviditetstests som bare giver skyggestreger gang på gang.......har ellers ALDRIG fået skyggestreger.

Denne gang havde jeg besluttet at teste fra 3+0 og frem til bp i næste uge...de første dage skete der jo intet på de gt  først efter tiden kunne man ane en skyggestreg.

De sidste 3 dage har de bare været på tværs  man kan ane streg nr 2 indenfor tiden DOG uden farve i (hvilket jo vil sige skyggestreg)..hvis man tager et billede at testen kan man ikke så godt se den (men det kan man når man står med den).

Så tænkt jeg jo hallo en skyggestreg kan ikke lyse i negativ (har jeg hørt) så bum den lyser svagt op i negativ .

Dvs 3 dage til bp med gt som meget svagt viser to streger hvis man har falkeøjne men uden farve i dog lyser den i negativ .

Jeg tror dog selv den er negativ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

**Ønskebabyen

Babydream2013 skriver:

Købte for nogle uger siden en del graviditetstests som bare giver skyggestreger gang på gang.......har ellers ALDRIG fået skyggestreger.

Denne gang havde jeg besluttet at teste fra 3+0 og frem til bp i næste uge...de første dage skete der jo intet på de gt  først efter tiden kunne man ane en skyggestreg.

De sidste 3 dage har de bare været på tværs  man kan ane streg nr 2 indenfor tiden DOG uden farve i (hvilket jo vil sige skyggestreg)..hvis man tager et billede at testen kan man ikke så godt se den (men det kan man når man står med den).

Så tænkt jeg jo hallo en skyggestreg kan ikke lyse i negativ (har jeg hørt) så bum den lyser svagt op i negativ .

Dvs 3 dage til bp med gt som meget svagt viser to streger hvis man har falkeøjne men uden farve i dog lyser den i negativ .

Tror du ikke at du måske skulle prøve at købe et andet mærke, hvis du døjer så meget med dem du bruge nu?

Anmeld

11. maj 2013

Babydream2013

**Ønskebabyen skriver:

Tror du ikke at du måske skulle prøve at købe et andet mærke, hvis du døjer så meget med dem du bruge nu?

Jo det bliver så ikke i dette forsøg for nægter at smide resten ud

Anmeld

11. maj 2013

Babydream2013

Babydream2013 skriver:

Kan da lige smide et billede med ind.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. maj 2013

Mutti2B

Babydream2013 skriver:

Jo det bliver så ikke i dette forsøg for nægter at smide resten ud

Men hvis de ikke fungerer er der jo ingen fidus i at bruge dem. Jeg ville sende dem tilbage med en klage.

Anmeld

11. maj 2013

CroQuis

Babydream2013 skriver:

Hmm, ja den er godt nok svær.. 

Jeg havde også nogle meget svage positive tests, men modsat dine, var de lidt lyserøde.

Du kan evt læse mine to tråde (med billeder): 

Selve tråden:  https://www.baby.dk/debat/215871pi1/barnloeshedsbehandling/erfaringer-med-skyggestreg.aspx

Update:

https://www.baby.dk/debat/216191pi1/barnloeshedsbehandling/update-erfaringer-med-skyggestreg.aspx

I den første tråd har jeg gjort billedet lidt mørkere, og der ser man tydeligere den utydelige streg. Men det viser sig så at jeg er gravid, til trods for de meget utydelige tests i starten.

Tester du morgen eller aften? For til trods for anbefalingerne går på morgenurin, var mine tests mere tydelige om aftenen.

Men som andre skriver, er det nok bedst at du får fat i et andet mærke, eller evt en clearblue 

Jeg  for dig 

Anmeld

11. maj 2013

Babydream2013

CroQuis skriver:

Hmm, ja den er godt nok svær.. 

Jeg havde også nogle meget svage positive tests, men modsat dine, var de lidt lyserøde.

Du kan evt læse mine to tråde (med billeder): 

Selve tråden:  https://www.baby.dk/debat/215871pi1/barnloeshedsbehandling/erfaringer-med-skyggestreg.aspx

Update:

https://www.baby.dk/debat/216191pi1/barnloeshedsbehandling/update-erfaringer-med-skyggestreg.aspx

I den første tråd har jeg gjort billedet lidt mørkere, og der ser man tydeligere den utydelige streg. Men det viser sig så at jeg er gravid, til trods for de meget utydelige tests i starten.

Tester du morgen eller aften? For til trods for anbefalingerne går på morgenurin, var mine tests mere tydelige om aftenen.

Men som andre skriver, er det nok bedst at du får fat i et andet mærke, eller evt en clearblue 

Jeg  for dig 

1000 tak for dit link  .

De gt jeg har må jo virke fint for det er først de sidste 2-3 dage den ekstra streg er poppet op...har to forskellige mærker og det er ved begge den gør det.

Den ene hedder One step pregnancy test (strimmel) de andre hedder bare pregnancy test og er en stav.

Begge mærker har en følsomhed på 25 mlu/ml

Har testdag på tirsdag.

Anmeld

11. maj 2013

CroQuis

1000 tak for dit link  .

De gt jeg har må jo virke fint for det er først de sidste 2-3 dage den ekstra streg er poppet op...har to forskellige mærker og det er ved begge den gør det.

Den ene hedder One step pregnancy test (strimmel) de andre hedder bare pregnancy test og er en stav.

Begge mærker har en følsomhed på 25 mlu/ml

Har testdag på tirsdag.

Mine havde også en følsomhed på 25 bla bla bla

Så vil da mene der er håb endnu - dog er jeg lidt usikker på det dér når farven ikke er lysrød 

Men jeg håber da at du kan bruge billederne til noget - for vi skulle virkelig også vippe, og dreje de første tests for at kunne ane stregen. 

Og måtte tage 100 billeder... ej okay, lille overdrivelse  ... før jeg fik et hvor stregen også kunne anes på billedet, og det er dem du ser i trådene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.