Hpv-vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. maj 2013

Anonym trådstarter

jeg har fået min første sprøjte i november '12. Derefter har jeg glemt ALT om det, så har hverken fået min anden eller tredje sprøjte. 

Er der nogle der ved hvad jeg skal/kan gøre? Jeg har prøvet at kontakte min læge  i sidste uge, men de holdte ferielukket hele ugen i forbindelse med Kristi himmelfarts. 

Jeg har så sort samvittighed, og er egentlig også lidt flov over jeg kan glemme sådan noget. Det ligner med slet ikke, men der har dog også været en del tumult og stress i mit personlige liv, tænker at det kan spille en rolle. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Maja_4000

Følger lige med .. Jeg har også glemt at få min nr. 2 .. Skulle have haft den i påsken , men der aflyste lægen

Anmeld

11. maj 2013

Trine89

Det skulle vist ikke have nogen bestydning. 

Jeg gik næste 3 mdr mellem (hvor man normalt siger 2 mdr)  mit første og andet stik fordi jeg glemte det. 
Og jeg glemte den tid jeg havde til mit 3 stik hvor man siger der skal gå min 4 mdr mellem, men det blev til næsten 5 mdr mellem. 

Så jeg vil bare skynde mig at ringe til lægen på mandag og få tid.

Anmeld

11. maj 2013

LilleChelle

Jeg skal ikke kunne sige det, Jeg fik min første, en måned efter min anden og 6 måneder efter min tredje. 

Øv for at jeg betalte for den - når de nu har gjort den gratis. 

Anmeld

11. maj 2013

GUSO

LilleChelle skriver:

Jeg skal ikke kunne sige det, Jeg fik min første, en måned efter min anden og 6 måneder efter min tredje. 

Øv for at jeg betalte for den - når de nu har gjort den gratis. 

Er det blevet gratis for alle??

Anmeld

11. maj 2013

LilleChelle

GUSO skriver:

Er det blevet gratis for alle??

Tror den hedder fra 85 nu .. 

Jeg fik den for 5 år siden, og der var jeg født 3 måneder for sent til at få den gratis :/ 

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar alle sammen.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.