blive gravid uden at have råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. maj 2013

Anonym trådstarter

nogen der har valgt at få det 3 barn uden endlig ikke at vide hvordan økonomi kommer til at værer de næste år???

har i evt fået det til at løbe rundt alligevel eller ville i have ønsket at have ventet/eller ikke have fået det?

jeg er virklig så skruk og har været meget lang tid efter hånden og ville allerhelst have en baby nu, og det hjælper ikke spor at min datter siger at hun vil værer stor søster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

jydeinden

Anonym skriver:

nogen der har valgt at få det 3 barn uden endlig ikke at vide hvordan økonomi kommer til at værer de næste år???

har i evt fået det til at løbe rundt alligevel eller ville i have ønsket at have ventet/eller ikke have fået det?

jeg er virklig så skruk og har været meget lang tid efter hånden og ville allerhelst have en baby nu, og det hjælper ikke spor at min datter siger at hun vil værer stor søster

jeg ville personligt vente til jeg følte jeg havde råd til det.. For det er virkeligt hårdt synes jeg at skulle vende hver eneste krone, og hvis man så har børn oven i kunne jeg bestemt ikke forstille mig at det blev spor sjovere eller nemmere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.