Underlig test, kan i hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
4 svar
2 synes godt om
11. maj 2013

frk1991

Jeg testede her til morgen (de teste fra netto) og den ene streg kom fint frem, men så kom der en vandret streg hen over hele testen (begge "vinduer" til streger), som så forsvandt lidt efter igen, og så var den ene streg kun tilbage. 
Er testen i stykker? jeg tog en test i går fra samme pakke og den gjorde det samme. og har før brugt det mærke og har aldrig set det før da.

Håber i kan hjælpe med hvad det betyder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

tine1985

frk1991 skriver:

Jeg testede her til morgen (de teste fra netto) og den ene streg kom fint frem, men så kom der en vandret streg hen over hele testen (begge "vinduer" til streger), som så forsvandt lidt efter igen, og så var den ene streg kun tilbage. 
Er testen i stykker? jeg tog en test i går fra samme pakke og den gjorde det samme. og har før brugt det mærke og har aldrig set det før da.

Håber i kan hjælpe med hvad det betyder?

Det har jeg også prøvet flere gange. Tror bare det er lift tilfældigt hvordan den "trækker" farven nogle gange. Jeg er bare gået ud fra at den fungerer som den skal, så længe der er en tydelig kontrol streg

Anmeld

11. maj 2013

frk1991

Okay super 

Anmeld

11. maj 2013

l.kjoeller

er det graviditetsteste? for så tror jeg bestemt vi kan sige tillykke  men ellers så tag en clear blue digital. så er der ikke noget at rafle om 

Anmeld

11. maj 2013

frk1991

Jamen stregen var ikke kun i den ene jo, men var vandret over det hele, og det og ikke en lige streg tror bare jeg venter på min mens til mandag, (sq have haft mens igår) og tester igen hvis den ikke kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.