hvornår ville i teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. maj 2013

SHERO

Jeg havde desværre en SA for 5 uger siden i 13. uge :-( Nu prøver vi så igen og håber den næste spirer vil blive der inde. Min cyklus denne månede har været helt mærkelig, min mens varede 9 dage og var egentlig kun pletblødning, sidste blødningsdag havde jeg ægløsning (mærkeligt tidspunkt)

Så nu er jeg lidt i tvivl om hvornår jeg skal teste, og hvornår jeg egentlig går over tiden... plus jeg har hørt at man kan teste positivt op til 10 uger efter en SA, så tør nærmest ikke...

bør jeg teste som var min cyklus normalt, eller efter ægløsning?? hvad ville i gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

La´chrissen

Tullen85 skriver:

Jeg havde desværre en SA for 5 uger siden i 13. uge :-( Nu prøver vi så igen og håber den næste spirer vil blive der inde. Min cyklus denne månede har været helt mærkelig, min mens varede 9 dage og var egentlig kun pletblødning, sidste blødningsdag havde jeg ægløsning (mærkeligt tidspunkt)

Så nu er jeg lidt i tvivl om hvornår jeg skal teste, og hvornår jeg egentlig går over tiden... plus jeg har hørt at man kan teste positivt op til 10 uger efter en SA, så tør nærmest ikke...

bør jeg teste som var min cyklus normalt, eller efter ægløsning?? hvad ville i gøre??

Kan det ikke være din ægløsnings test har opfanget hcg fra din sa? For ellers lyder det lidt mystisk. Men hvis du selv et i tvivl men føler dig gravid. Så få lægen til at tage en bp

Anmeld

11. maj 2013

SHERO

La´chrissen skriver:

Kan det ikke være din ægløsnings test har opfanget hcg fra din sa? For ellers lyder det lidt mystisk. Men hvis du selv et i tvivl men føler dig gravid. Så få lægen til at tage en bp

Bruger ikke teste til ÆL, kan mærke når jeg har, for får mange smerte i en af siderne... Den plejer at falde 14. dag i cyklus (plus minus en dag), så er ikke i tvivl om det var ÆL eller ej... Men ja, meget mystisk...

Anmeld

11. maj 2013

l.kjoeller

Tullen85 skriver:

uhh den er svær. tror jeg ville teste 4+0 i forhold til hvornår du fik mens. tror jeg nok jeg gjorde. håber det lykkes i en ruf du har en lille spire i armene i 2014

Anmeld

11. maj 2013

SHERO

l.kjoeller skriver:

uhh den er svær. tror jeg ville teste 4+0 i forhold til hvornår du fik mens. tror jeg nok jeg gjorde. håber det lykkes i en ruf du har en lille spire i armene i 2014

Tror jeg også jeg gør, er bare så bange for "falsk positiv" pga SA'en... så det ville nok være bedst..

Håber vi også...

Anmeld

11. maj 2013

l.kjoeller

Tullen85 skriver:

Tror jeg også jeg gør, er bare så bange for "falsk positiv" pga SA'en... så det ville nok være bedst..

Håber vi også...

ja. og bliver du ikke gravid i denne omgang så se sådan på det at kroppen lige lader 100 % op så ægget rigtigt kan sætte sig fast og din slimhinde bliver tyk. selvom man bare gerne vil have en ny positiv test hurtigst muligt. i know

Anmeld

11. maj 2013

LinLin

Har du ikke været til tjek for at se om alt var ude?

Jeg fik ikke taget blodprøve eller noget dengang jeg havde en i 12. Uge... Var bare til tjek ugen efter hvor de på scanning kunne se at alt var væk...
Jeg fik ikke mens om testede positivt 5 uger efter ...

Anmeld

11. maj 2013

SHERO

l.kjoeller skriver:

ja. og bliver du ikke gravid i denne omgang så se sådan på det at kroppen lige lader 100 % op så ægget rigtigt kan sætte sig fast og din slimhinde bliver tyk. selvom man bare gerne vil have en ny positiv test hurtigst muligt. i know

Jahh krydser i hvert fald fingre, det må gerne gå hurtigt, men sådan noget tager jo nogle gange sin tid...

Anmeld

11. maj 2013

SHERO

DAs mor skriver:

Har du ikke været til tjek for at se om alt var ude?

Jeg fik ikke taget blodprøve eller noget dengang jeg havde en i 12. Uge... Var bare til tjek ugen efter hvor de på scanning kunne se at alt var væk...
Jeg fik ikke mens om testede positivt 5 uger efter ...

Jeg blev scannet mens jeg aboteret, og blev scannet 5 dage senere og der var alt væk, så skulle gerne være som det skulle... min mens kom bare hurtigere end de havde sagt jeg kunne forvente og var mærkelig, og ja så tidlig ægløsning oveni, så er liiidt forvirret.. Men må bare krydse fingre for vi er heldige igen..

Anmeld

11. maj 2013

La´chrissen

Tullen85 skriver:

Bruger ikke teste til ÆL, kan mærke når jeg har, for får mange smerte i en af siderne... Den plejer at falde 14. dag i cyklus (plus minus en dag), så er ikke i tvivl om det var ÆL eller ej... Men ja, meget mystisk...

Jeg plejer også at kunne mærke det op til æl. Men denne gang har jeg haft det lige op til mens, så det kan jo også være andet der føles sådan.
Men for du snart er gravid igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.