Hvor er fields??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
6 svar
2 synes godt om
10. maj 2013

EnSødMor

Hej piger! 

Jeg skal med min søster på blå mandag, hun skal med en veninde der ind, jeg er så bare med for at passe på dem osv. Meeeen jeg fatter intet af det der København!! ;-) 

Er det korrekt at man kan stå af på Ørestad st. Og gå hen til fields? Som ikke ligger forfærdelig langt væk derfra? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

K&S

Frk-S skriver:

Hej piger! 

Jeg skal med min søster på blå mandag, hun skal med en veninde der ind, jeg er så bare med for at passe på dem osv. Meeeen jeg fatter intet af det der København!! ;-) 

Er det korrekt at man kan stå af på Ørestad st. Og gå hen til fields? Som ikke ligger forfærdelig langt væk derfra? 

Metroen til Ørestad St. og så går I praktisk taget ind i Fields 

Anmeld

10. maj 2013

EnSødMor

K&S skriver:

Metroen til Ørestad St. og så går I praktisk taget ind i Fields 

Okay! 

Vi tager tog fra Slagelse, hvor der står at vi ikke skal skifte tog! Så vi skal bare stå af ved ørestad st. Så håber jeg finder det! ;-) 

Anmeld

10. maj 2013

K&S

Frk-S skriver:

Okay! 

Vi tager tog fra Slagelse, hvor der står at vi ikke skal skifte tog! Så vi skal bare stå af ved ørestad st. Så håber jeg finder det! ;-) 

Det er en meget stor bygning 

Anmeld

10. maj 2013

EnSødMor

K&S skriver:

Det er en meget stor bygning 

Ja det har jeg hørt ;-) 

Anmeld

11. maj 2013

LR85

Ja fra metroen går man nærmest ind i Fields

Anmeld

11. maj 2013

Lene Unik

Når i kommer med DSB tog, så er det rigtigt at det holder på Ørestad station ( de tog der fortsætter til Kastrup lufthavn). Når i kommer op fra perronen så er det lige ovre på den anden side af vejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.