Forkælet? Ej vel?!?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
7 svar
7 synes godt om
10. maj 2013

MyLove E

Ups vi er da hvis gået lidt shop amok til fisens fødselsdag på mandag:-)

Men der for ca 500kr en masse Cars; biler, bøger og lampe. Dublo bøgerog et fjern betjent brio tog:-) Men Cars tingene er købt brugt:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Kløver

Ha ha ja okay, men er da dejligt, vi købte også brugt legehus til vores søns fødselsdag, og fik vildt meget for 500kr. Sikker på der er et meget glad fødselsdagsbarn med alle de fine gaver

Stort tillykke med ham

Anmeld

10. maj 2013

MyLove E

Maja84 skriver:

Ha ha ja okay, men er da dejligt, vi købte også brugt legehus til vores søns fødselsdag, og fik vildt meget for 500kr. Sikker på der er et meget glad fødselsdagsbarn med alle de fine gaver

Stort tillykke med ham

Mange tak:-) Jeg glæder mig så meget:-)

Hvis man spørg ham " hvad sker der på søndag, så siger han Buaarrra" (fars fødselsdag) "Hvad sker der så mandag, mere Buaarrra mig" (hans fødselsdag)

Anmeld

10. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er bare dejligt at gøre et godt kup! Og ind i mellem fortjener man bare at blive forkælet! Vh stine

Anmeld

10. maj 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Det er bare dejligt at gøre et godt kup! Og ind i mellem fortjener man bare at blive forkælet! Vh stine

Ja og man må godt når man har fødselsdag:-):-)

Jeg glæder mig så meget til hans fødselsdag:-):-):-)

Anmeld

10. maj 2013

Kløver

Tauf skriver:

Mange tak:-) Jeg glæder mig så meget:-)

Hvis man spørg ham " hvad sker der på søndag, så siger han Buaarrra" (fars fødselsdag) "Hvad sker der så mandag, mere Buaarrra mig" (hans fødselsdag)

Åh hvor fantastisk
Spændende hvad han siger, min søn forstod først her til jul og hans 2 års fødselsdag måneden efter hvad pakker var, mest det sjove i at åbne pakkerne

Anmeld

10. maj 2013

MyLove E

Maja84 skriver:

Åh hvor fantastisk
Spændende hvad han siger, min søn forstod først her til jul og hans 2 års fødselsdag måneden efter hvad pakker var, mest det sjove i at åbne pakkerne

Jeg er også meget spændt på at se om han kan finde ud af det:-)

Anmeld

10. maj 2013

Kløver

Tauf skriver:

Jeg er også meget spændt på at se om han kan finde ud af det:-)

Ja bliver da spændende, men sikker på i får en dejlig dag og får ham fejret på bedste maner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.