Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Ja, undskyld jeg spammer jer lidt idag, men der bliver ved med at dukke spørgsmål op i mit lille hoved Men læste at folinsyre hjælper på sædkvaliteten? Tog jeres mand det? Hvis ja, tog han en, eller to? Jeg tager to af gangen.
Ja, undskyld jeg spammer jer lidt idag, men der bliver ved med at dukke spørgsmål op i mit lille hoved Men læste at folinsyre hjælper på sædkvaliteten? Tog jeres mand det? Hvis ja, tog han en, eller to? Jeg tager to af gangen.
Det har jeg aldrig hørt om....
er det ikke Zink du mener. Det hjælper ihvertfald og det har min mand taget ved hver behandling.
Hvorfor tager du 2 folinsyre?
LISBETH:-) skriver: Det har jeg aldrig hørt om.... er det ikke Zink du mener. Det hjælper ihvertfald og det har min mand taget ved hver behandling.
gokkelok skriver: Hvorfor tager du 2 folinsyre?
o1Mutte skriver: Nej, det var folinsyre.. Zink, hvor kan det købes?
Nej, det var folinsyre.. Zink, hvor kan det købes?
Zink kan købes i Matas og på apoteket.
Folinsyre tager kvinden indtil 12. Graviditets uge da det nedsætter risikoen for rygmarvsbrok. Så jeg kan ikke se hvad det har med manden at gøre..
Du skal tage 0,4 mg om dagen det er normaltvis hvad der er i en pille, men er dine på mindre skal du selvfølgeligvtage 2:-)
o1Mutte skriver: Læste man skulle ha 400mikrogram om dagen, og der er 200 i en tablet
Læste man skulle ha 400mikrogram om dagen, og der er 200 i en tablet
Arh ,det må være et andet mærke end dem jeg tog
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128