Gonal F -Hvornår tog i det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

o1Mutte

LISBETH:-) skriver:

Og nej forresten det er overhovedet ikke svært. Men grænseoverskridende de første par dage.

noget der bare skal overstås 

Jeg skal kun tage det i tre dage, heldigvis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Putomanen

Gonal-f er utrolig let at tage, jeg synes det er den nemmeste medicin Nålen er meget lille og tynd og pennen, eller hævd den kaldes, er nem at indstille.

Jeg tog det hver aften kl 21, og så vidt jeg husker skal man tage det samme tid, +- 30 min.

Jeg håber første dosis i morgen går godt

Anmeld

10. maj 2013

**Ønskebabyen

o1Mutte skriver:

Ja MENER sygeplejersken sagde om aftenen.. Men er nu pludselig kommet i tvivl Og hvad klok tog i jeres?

Skal tage det første gang søndag..
Er ikke bange for nåle.. Men er bange for at gøre noget forkert
Er det svært?
Sygeplejersken viste mig hvordan man skulle gøre det, men det er jo ikke det samme som at gøre det selv..

Du skal tage det om aftenen Jeg tog min hver aften kl 18.00 - det passede nemlig med at jeg på det tidspunkt skulle tage næsespray to gange dagligt med 12 timer imellem, så jeg valgte kl. 06 og 18 og så tog jeg bare sprøjten klokken 18 også for ikke at skulle huske alt for mange ting og tidspunkter

Anmeld

10. maj 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Gonal-f er utrolig let at tage, jeg synes det er den nemmeste medicin Nålen er meget lille og tynd og pennen, eller hævd den kaldes, er nem at indstille.

Jeg tog det hver aften kl 21, og så vidt jeg husker skal man tage det samme tid, +- 30 min.

Jeg håber første dosis i morgen går godt

I min kalender har vi altså kun fredag idag

Anmeld

11. maj 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

I min kalender har vi altså kun fredag idag

Ha ha, jeg bliver helt forvirret med kr. himmelfart, forlænget weekend og hormoner

Anmeld

11. maj 2013

Lauer

o1Mutte skriver:

Ja MENER sygeplejersken sagde om aftenen.. Men er nu pludselig kommet i tvivl Og hvad klok tog i jeres?

Er det svært?
Sygeplejersken viste mig hvordan man skulle gøre det, men det er jo ikke det samme som at gøre det selv..

Jeg fik at vide, at det var en eftermiddag/aftens sprøjte.. så jeg tog min hver dag efter arbejde, efter kl. 16.30 ca.

Anmeld

11. maj 2013

Anitta-sofie

jeg startede på gonal F igår og tar den kl20. grunden til de anbefaler at man tar den om aftenen er at når man kommer til scanning for at se antal og str på æg, så kan de nå at ændre dosis allerede fra den dag af.

Anmeld

11. maj 2013

Kris89

o1Mutte skriver:

Er det svært?

jeg tog det kl. 21.00 hver dag...

du skal være obs på at når du har stukket dig vil der komme et par dråber ud (gjorde der i hvert fald ved mig)

prøvede at holde den inde længere, slippe trykket, ja you name it... men der ville bare altid komme lidt når jeg hev nålen ud...

er idag 16+4 efter 1 gang med gonal F Så det må ingen betydning have haft

Anmeld

11. maj 2013

CroQuis

o1Mutte skriver:

Er det svært?

Det er ikke svært nej 

Jeg var nu lidt nervøs ved at stikke mig selv i starten, men tog en dyb indånding, pustede ud igen - og stak.

Tog den hver aften kl 20.30 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.