Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg overvejer at købe nogen wallstickers til den nye lejlighedsom pynt til væggene
har fundet 2 sange til børne værelserne
men hvad har i og jeres børn??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cecilie1984 skriver: jeg overvejer at købe nogen wallstickers til den nye lejlighedsom pynt til væggene har fundet 2 sange til børne værelserne men hvad har i og jeres børn??
På værelset har vores dreng zoo dyr og dinoer.
I stuen har han peter plys.
sikke fint
cecilie1984 skriver: sikke fint
mille har sit navn med store bogstaver og sommerfugle rundt om i lilla farver og en masse peter plys, og mathias har også sit navn men med stjerner rundt om i turkis og blå og så rød og blå bmx cykler, kan desværre ikke ligge billeder ind lige nu da mille sover derinde.
Man kan få et verdens kort i sort - det er så flot. Til stuen altså Min søn have en af en retro bil i vores gamle lejlighed. Den var fed
vh. Louise
tak for svar.
håber der er flere der har billeder
o1Mutte skriver: Jeg synes godt om en side på facebook der er mange fine synes jeg Den hedder: Wall of creativityJeg har især kig på denne her til når vi engang får en baby
Jeg synes godt om en side på facebook der er mange fine synes jeg Den hedder: Wall of creativityJeg har især kig på denne her til når vi engang får en baby
Fin tekst. Den har jeg tatoveret! med min datters navn. ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128