Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mens startede i går og i dag bløder jeg meget, og så kom det her ud. Hvad er det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Min mens startede i går og i dag bløder jeg meget, og så kom det her ud. Hvad er det?
Ej undskyld men føj
Det er bare en ordentlig luns slimhinden som jo udstødes ved mens.
Det er slim..... Har pøvet det og tog til lægen hun beroligede mig med at det kommer ud ved menstruation.... Nogle gage større stykker end andre.....
Du kan tage det helt roligt er sikker på det "kun " er slim og gammelt blod.....
Dorthe1986 skriver: Kan godt forstå, hvis du er blevet skræmt. Men for mig at se ligner det et stykke slimhinde. Er det længe siden du har haft din mens sidst?
Kan godt forstå, hvis du er blevet skræmt. Men for mig at se ligner det et stykke slimhinde. Er det længe siden du har haft din mens sidst?
Havde mens for en måned siden, men der blødte jeg næsten ikke. Og forrige mens var for cirka 2 måneder siden. ( som var min første mens efter fødslen)
Mange tak for jeres svar. Blev godtnok lidt nervøs da jeg så det, men nu er jeg mere rolig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128