Hvad er det? (advarsel: klamt billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.408 visninger
14 svar
3 synes godt om
10. maj 2013

Anonym trådstarter

Min mens startede i går og i dag bløder jeg meget, og så kom det her ud. Hvad er det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Min mens startede i går og i dag bløder jeg meget, og så kom det her ud. Hvad er det?

Ej undskyld men føj

Anmeld

10. maj 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Kan godt forstå, hvis du er blevet skræmt. Men for mig at se ligner det et stykke slimhinde. Er det længe siden du har haft din mens sidst?

Anmeld

10. maj 2013

Kløver

Synes det ligner noget af slimhinden, hvor det meste er kommet ud på en gang

Anmeld

10. maj 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Det er bare en ordentlig luns slimhinden som jo udstødes ved mens.

Anmeld

10. maj 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

ANER ikke hvad det er... Men jeg var dælme blevet hvis det var mig

Anmeld

10. maj 2013

lollandpigen

Det er slim..... Har pøvet det og tog til lægen hun beroligede mig med at det kommer ud ved menstruation.... Nogle gage større stykker end andre.....

Du kan tage det helt roligt er sikker på det "kun " er slim og gammelt blod.....

Anmeld

10. maj 2013

MorTil4<3

det er slimhinde du du har blødt

det får jeg også selv, men dog ik i sådan en kæmpe mængde, det er måske på str med en 5 krone af gange, og det kan jeg selv risikere 4-5 gange hen over min mens

så slap du af

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Kan godt forstå, hvis du er blevet skræmt. Men for mig at se ligner det et stykke slimhinde. Er det længe siden du har haft din mens sidst?

Havde mens for en måned siden, men der blødte jeg næsten ikke. Og forrige mens var for cirka 2 måneder siden. ( som var min første mens efter fødslen)

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar. Blev godtnok lidt nervøs da jeg så det, men nu er jeg mere rolig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.