Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
**Ønskebabyen skriver: Så kom dagen hvor jeg skulle have taget bp. Jeg har været hammer nervøs, men uden grund!!JEG SKAL VÆRE MOOOOAAAR Jeg fik at vide at min blodprøve var meget positiv, jeg glemte bare at spørge efter hvad mit HCG tal var på. Så nu ringer jeg lige på klinikken i deres næste telefontid og spørger Jeg er så glad, og begyndte med det samme at tude i telefonen En stor tak for alle jeres mange krydsede fingre - og en speciel stor tak til CroQuis
Så kom dagen hvor jeg skulle have taget bp. Jeg har været hammer nervøs, men uden grund!!JEG SKAL VÆRE MOOOOAAAR Jeg fik at vide at min blodprøve var meget positiv, jeg glemte bare at spørge efter hvad mit HCG tal var på. Så nu ringer jeg lige på klinikken i deres næste telefontid og spørger Jeg er så glad, og begyndte med det samme at tude i telefonen En stor tak for alle jeres mange krydsede fingre - og en speciel stor tak til CroQuis
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lauer skriver: TILLYKKE!!!! Jeg håber jeg får samme svar på mandag :-)
TILLYKKE!!!! Jeg håber jeg får samme svar på mandag :-)
**Ønskebabyen skriver: HHaSå kom dagen hvor jeg skulle have taget bp. Jeg har været hammer nervøs, men uden grund!!JEG SKAL VÆRE MOOOOAAAR Jeg fik at vide at min blodprøve var meget positiv, jeg glemte bare at spørge efter hvad mit HCG tal var på. Så nu ringer jeg lige på klinikken i deres næste telefontid og spørger Jeg er så glad, og begyndte med det samme at tude i telefonen En stor tak for alle jeres mange krydsede fingre - og en speciel stor tak til CroQuis
HHaSå kom dagen hvor jeg skulle have taget bp. Jeg har været hammer nervøs, men uden grund!!JEG SKAL VÆRE MOOOOAAAR Jeg fik at vide at min blodprøve var meget positiv, jeg glemte bare at spørge efter hvad mit HCG tal var på. Så nu ringer jeg lige på klinikken i deres næste telefontid og spørger Jeg er så glad, og begyndte med det samme at tude i telefonen En stor tak for alle jeres mange krydsede fingre - og en speciel stor tak til CroQuis
BigHope13 skriver: Hallo hallo hvor er der vildt oven på alle dine tanker og tro på det modsatte, det var præsis det samme med mig jeg gik bare og blev mere og mere gal over den dumme blødning ikke bare snart startede helt uden grund.Kæmpe stort tillykke i skal være forældre
Hallo hallo hvor er der vildt oven på alle dine tanker og tro på det modsatte, det var præsis det samme med mig jeg gik bare og blev mere og mere gal over den dumme blødning ikke bare snart startede helt uden grund.Kæmpe stort tillykke i skal være forældre
Dejligt! Stort tillykke.
Miss Kat skriver: Dejligt! Stort tillykke.
Hjertelit tillykke
Er rigtig glad på dine vegne, og så fedt vi kan følges
Har du prøvet at lave en terminsberegner på hvornår du skal have termin?
Min siger omkring 14. Januar
fantastisk!!!! Kæmpe stort tillykke og masser af baby-klister herfra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128