Bp svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

Lauer

**Ønskebabyen skriver:

Så kom dagen hvor jeg skulle have taget bp. Jeg har været hammer nervøs, men uden grund!!

JEG SKAL VÆRE MOOOOAAAR

Jeg fik at vide at min blodprøve var meget positiv, jeg glemte bare at spørge efter hvad mit HCG tal var på. Så nu ringer jeg lige på klinikken i deres næste telefontid og spørger

Jeg er så glad, og begyndte med det samme at tude i telefonen

En stor tak for alle jeres mange krydsede fingre - og en speciel stor tak til CroQuis

TILLYKKE!!!! Jeg håber jeg får samme svar på mandag :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

**Ønskebabyen

Lauer skriver:

TILLYKKE!!!! Jeg håber jeg får samme svar på mandag :-)

Tuuuuusind tak! Hvor er det fantastisk at vi kan følges ad..

Selvfølgelig gør du det - med de fine tests du har lavet, så er der da ingen tvivl.

Anmeld

10. maj 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

HHaSå kom dagen hvor jeg skulle have taget bp. Jeg har været hammer nervøs, men uden grund!!

JEG SKAL VÆRE MOOOOAAAR

Jeg fik at vide at min blodprøve var meget positiv, jeg glemte bare at spørge efter hvad mit HCG tal var på. Så nu ringer jeg lige på klinikken i deres næste telefontid og spørger

En stor tak for alle jeres mange krydsede fingre - og en speciel stor tak til CroQuis

Hallo hallo hvor er der vildt oven på alle dine tanker og tro på det modsatte, det var præsis det samme med mig jeg gik bare og blev mere og mere gal over den dumme blødning ikke bare snart startede helt uden grund.

Kæmpe stort tillykke i skal være forældre

Anmeld

10. maj 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Hallo hallo hvor er der vildt oven på alle dine tanker og tro på det modsatte, det var præsis det samme med mig jeg gik bare og blev mere og mere gal over den dumme blødning ikke bare snart startede helt uden grund.

Kæmpe stort tillykke i skal være forældre

Ja, jeg har godt nok ikke troet på det hele tiden. Men hvor er det vildt og hvor er det fantastisk!!
Tusind tak for opbakning og krydsede fingre..

Anmeld

10. maj 2013

Miss Kat

Dejligt! Stort tillykke. 

Anmeld

10. maj 2013

**Ønskebabyen

Miss Kat skriver:

Dejligt! Stort tillykke. 

Tusind tak

Anmeld

10. maj 2013

Putomanen

Yes, hvor er det bare en fantastisk nyhed
Jeg håbede så meget på en positiv opdatering fra dig, og så skal du være moar, tillykke !!!

Anmeld

10. maj 2013

tweety2060

STORT TILLYKKE

Anmeld

10. maj 2013

CroQuis

Hjertelit tillykke 

Er rigtig glad på dine vegne, og så fedt vi kan følges 

Har du prøvet at lave en terminsberegner på hvornår du skal have termin?

Min siger omkring 14. Januar 

Anmeld

10. maj 2013

Tulipan

**Ønskebabyen skriver:

Så kom dagen hvor jeg skulle have taget bp. Jeg har været hammer nervøs, men uden grund!!

JEG SKAL VÆRE MOOOOAAAR

fantastisk!!!! Kæmpe stort tillykke og masser af baby-klister herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.