Vores datter på 6 mdr er i en fase hvor der holdes fest efter aften putning. Hun kommer i bad kl 19. Nattøj på og vi hygger stille og roligt til hun viser træthedstegn ca 1930/20 hun ammes og der synges godnat sang.
Den sidste tid er det endt med at hun først sover ved 21.30 tiden. Hun smiler
, klynker og indimellem går arme og ben og øjnene bliver gnedet. Hun sover i tremmeseng som er sat i forlængelse af vores seng. hun kan ikke falde i søvn selv hvilket vi arbejder på. Det ender oftest med at hun skal vugges i søvn til sidst. Hun vågner ved 6-7 tiden om morgenen.
nætterne har være urolige med opvågninger Og nogen gange drømme hvor der skal trøstes.( måske tigerspring uge 26)
Jeg ammer hende oftest et par gange i løbet at af natten og ved 5 tiden er hun så urolig at hun ender med at sove ved siden af mig.
Nu er det sådan at fordi hun ikke sover så meget om natten, som jeg mener hun burde. Det er den sidste uge endt med 4 lure i løbet af dagen hvilket jeg syntes er i overkanten. Den sidste lur er ofte en power nap på 20-30 min ved 18 tiden. Den ville jeg egentlig gerne undgå.
hvad gør man med sådan en lille bandit? 
skal man prøve at gøre nr. 2 og 3 lure lidt længere så hun måske ikke tager den sidste? For en bedre rytme.
Eller skal man bare lade det være til den ændrer sig?
Rigtig god weekend
Anmeld