Ved ikke om emne passer her, men nu skriver jeg det herinde.
Jeg har i længere tid gået og tænkt og nu spørger jeg jer om det er mig der er gal på den.
Jeg har 2 veninder som jeg har kendt i mange år, ja den ene er endda familie.
Nå men, ja hvis vi nu starter med den første.
Vi havde begge problemer med at blive gravid, vi snakkede sammen, var der for hinanden osv.
Pludselig, for et par uger siden, så finder jeg ud af, vha facebook, at hun er 12 uger henne
Hvorfor har hun intet sagt til mig? Selv samme dag jeg fandt ud af, at jeg var gravid der fortalte jeg hende det, jeg glædede mig til at kunne dele min lykke med hende.
Et er, at hun venter med at fortælle det, men at jeg også selv skulle finde ud af det - at hun slet ikke selv fortæller mig det 
Så er der den anden veninde, vi blev gravide med 3 måneders mellemrum ca - vi har snakket sammen hele tiden og det var så hyggeligt at snakke baby. Vi snakkede jo også sammen inden baby, både om godt og ondt da jeg havde svært ved at få børn.
Bum, så dukker der et polterbaned billede frem på facebook - hun har slet ikke sagt at hun skulle giftes 
Lige nu føler jeg slet ikke at de er mine veninder, jeg føler mig faktisk trådt på - men er jeg helt gal på den, er jeg sippet?
Anmeld