Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi laver en anden sorry... heheheheh
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Tjaa... Gæt løgnen og gætter du den skal du finde på to sandheder og en løgn, kan enten være personlig eller alm. viden eller ja, alt muligt. Du må selvfølgelig ikke bruge google 1. Min far fandt engang et potteskår i vores baghave, fordi han skulle grave fiskebassin, da jeg var barn og derfor måtte der et helt team ækeologer til at grave vores have op, de fandt intet andet end det ene potteskår. 2. Vidste du at en hanløve slår de unger der er i den flok, han lige har overtaget, ihjel fordi han selv vil lave de fremtidige afkom. 3. I Islam kaster man sten på en søjle for at jage djævlen væk.
Tjaa... Gæt løgnen og gætter du den skal du finde på to sandheder og en løgn, kan enten være personlig eller alm. viden eller ja, alt muligt. Du må selvfølgelig ikke bruge google
1. Min far fandt engang et potteskår i vores baghave, fordi han skulle grave fiskebassin, da jeg var barn og derfor måtte der et helt team ækeologer til at grave vores have op, de fandt intet andet end det ene potteskår.
2. Vidste du at en hanløve slår de unger der er i den flok, han lige har overtaget, ihjel fordi han selv vil lave de fremtidige afkom.
3. I Islam kaster man sten på en søjle for at jage djævlen væk.
Tauf skriver: Hælder mest til nr 3
Hælder mest til nr 3
Nope.. Der bliver lavet en ny, hehe...
Løgnen var etteren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128