Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeps, det er lige hvad jeg er - elsker de små lege der engang i mellem er herinde ... og lige i dag er jeg simpelthen i lege humør ... er der andre end mig der har sådanne dage?
Og som evt. har et forslag til en lille leg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kriknu skriver: Jeps, det er lige hvad jeg er - elsker de små lege der engang i mellem er herinde ... og lige i dag er jeg simpelthen i lege humør ... er der andre end mig der har sådanne dage? Og som evt. har et forslag til en lille leg
Tauf skriver: Jeg vil gerne lege men ved ikke lige hvad?:-)
Jeg vil gerne lege men ved ikke lige hvad?:-)
Det er også mit store problem .. synes hurtigt at nogle lege bliver for kedelige i længden og sådan en leg vil jeg ikke lege ..
Jeg vil lege sådan en leg som bare fortsætter i 1000 år
kriknu skriver: Det er også mit store problem .. synes hurtigt at nogle lege bliver for kedelige i længden og sådan en leg vil jeg ikke lege .. Jeg vil lege sådan en leg som bare fortsætter i 1000 år
Hvad med sådan en leg hvor man skriver en løgne og to rigtige historier og så skal folk gætte hvilken der er løgnen?
Aner det ikke, men er altid i legehumør
Muhmi skriver: Hvad med sådan en leg hvor man skriver en løgne og to rigtige historier og så skal folk gætte hvilken der er løgnen? Aner det ikke, men er altid i legehumør
Det kunne faktisk være rigtig sjovt!
og så er det den der gætter rigtig der forsætter ikke?
kriknu skriver: Det kunne faktisk være rigtig sjovt! og så er det den der gætter rigtig der forsætter ikke?
MMmm
Muhmi skriver: MMmm
fantastisk ... så er det bare med at finde på en løgn jo .. eller hvis du sidder klar med 3 gode så kunne du jo oprette os en lege tråd
kriknu skriver: fantastisk ... så er det bare med at finde på en løgn jo .. eller hvis du sidder klar med 3 gode så kunne du jo oprette os en lege tråd
Tjaaa kan da prøve to sek.
Muhmi skriver: Tjaaa kan da prøve to sek.
Venter i spænding - gad vide hvor gode løgnere vi er herinde haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128