Janne T. skriver:
I dag har jeg fødselsdag (hurra, hurra, hurra) og 24 år gammel fylder jeg
Normalt har vi den tradition herhjemme, at vi vækker hinanden med gaver på sengen, men i dag fik jeg besked på, at jeg altså først fik min gave i eftermiddag, for der var bedst tid - vi fik gæster til morgenmad og frokost. IIIH ALTSÅ, tænkte jeg nysgerrigt!
Da min mor havde lukket døren bag sig i eftermiddag, proklamerede jeg straks, at NU var det tid til min gave 
Rose blev placeret foran Ramasjang som havde gang i en syngende Sigurd Barrett, imens hun gnaskede riskiks. Jeg fik besked på at sætte mig i lænestolen og vente pænt!
Så gik L ind efter gaven, og på vej tilbage bad han mig lukke øjnene og ikke kigge førend han sagde til! Så kunne jeg høre han skubbede sofabordet lidt bagud, og nu havde jeg måske vist lugtet lunten lidt, så jeg kunne ikke lade være med at fnise, og så bad han mig kigge.
Foran mig sad min smukke kæreste - han var gået på knæ! I hånden holdt han den fineste smykkeæske. Det kom faktisk bag på mig at jeg reagerede sådan, men jeg begyndte straks at flæbe
Så sagde han "Lige siden jeg mødte dig første gang, hvor du sagde, at du slet ikke havde brug for en kæreste ( afviste ham på første date - hihi) har jeg vidst, at jeg ville bruge resten af mit liv med dig" Så blev han selv rørt, og fortsatte "Nu vil jeg ikke trække det i langdrag; Vil du gifte dig med mig?" og så viste ham mig den smukkeste ring!
Jeg sagde straks ja og kyssede løs på ham og flæbede lidt mere, og ringen passede perfekt! Det var bare så meget os - komplet med Sigurd Barrett i baggrunden, og Rose der ikke forstod det vigtige der lige var sket, og som hysterisk kom og plagede om flere riskiks! Haha 
Vi taler om at gifte os til sommer næste år, så nu skal jeg sørme i gang med det der forestående vægttab: Jeg har ALTID svoret, at jeg skulle være slank på min bryllupsdag, så selvfølgelig skal jeg det.
Ih jeg elsker den mand så højt! Vi har været sammen i 3 år til juli, og vores forhold har gået stærkt. Der er mange der har tvivlet - vi flyttede sammen nærmest på 2. date, og jeg blev planlagt gravid med ROse, da vi havde været sammen i kun 6 måneder. Og James blev skabt (også planlagt) da Rose kun var 9 måneder. Og vi har haft vores nedture, men har kæmpet op os på den anden side som et stærkere par, og kan nu kun smile over dem som troede vi ikke ville klare os pga. hastigheden. Han er fanastisk! Og jeg glæder mig til at kunne kalde mig hans hustru 
i får et billede af ringen, men billedet yder den SLET ikke retfærdighed! Formen på den, når man ser den nedefra er rigtig fin, og selve ringen er en rigtig flot skinnende sølv, som er rigtig fin og klar. Og den er lige mig - smuk i sin enkelthed, og sølv som jeg foretrækker mine smykker