Jeg er lige begyndt at køre bil.. Men hader det manuelt gear.. går i stå og kan ikke sætte i gang hurtig nok når jeg skal ud fra en vej eller i en rundkørsel.. Det så pinlig..
Hvor lang tid skal jeg regne med der går, er grædefærdig 
Kommer til at køre hver dag... Hvad har i af erfaringer?
Du skal heller ikke sætte "hurtigt" i gang.
Er du ny bag rettet tager du den tid det tager, om bilerne skal vente 2 minutter ekstra på dig er det bare sådan det er.
Vær rolig - det kommer med tiden! men giv dig selv plads til at køre som du gør nu. Du skal jo også lige lærer bilen og vejene helt at kende, samt at du skal "vokse" sammen med dit køretøj, det kan tage tid. 
så vær tålmodig, min kørelærer siger at man først lærer at køre bil fra den dag at du er alene på vejen uden nogen ved din side.
Så du er faktisk først lige lært at køre nu - og er det normalt at køre som en superstar fra dag 1? NEJ! alle har deres tvivl og har svært ved noget i starten.
Bare det at du har fået et kørekort er SUPER sejt! for NU er du klar til at komme ud og lærer bilen og vejene at kende, og det kan tage tid - ligesom du ikke lære en person at kende på blot et par dage, det kan tage år. Men du bliver bedre og bedre for hver gang du starter din motor.
Knus! 

Anmeld