åhh :|

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
7 svar
4 synes godt om
9. maj 2013

Mettefpigen

Åhh hvor kan jeg blive irriteret over alle de kommentarer der kommer på fyens.... Efter retssagen hvor idioten fik udvisning kommer der flere kommentarer over at det er synd og at han ikk burde få udvisning.... Burde ignorere det, men når der direkte blir citeret til mig over at jeg er glad for det så blir jeg irriteret...!!

Men hvad med ofret? Hvad med hendes gener? Hvad med hendes angst?...
Hvorfor kun se hans side? Hvad med hendes? Åhh irriterende mennesker!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

LinLin

Burde man vide hvad du snakker om?!?

Anmeld

9. maj 2013

Mettefpigen

DAs mor skriver:

KKoBurde man vide hvad du snakker om?!?

Kommer an på hvor mange sider man har læst herinde ;-) har lavet nogle sider om at min mor blev slået ned med en økse..... Og vi var i retten (igen) mandag og tirsdag....

Anmeld

9. maj 2013

LinLin

Mettefpigen skriver:

Kommer an på hvor mange sider man har læst herinde ;-) har lavet nogle sider om at min mor blev slået ned med en økse..... Og vi var i retten (igen) mandag og tirsdag....

Åh for søren

Anmeld

9. maj 2013

Mettefpigen

DAs mor skriver:

Åh for søren

Jaa det er sku træls at høre på :-(

Anmeld

9. maj 2013

nielsen80

Mettefpigen skriver:

Jaa det er sku træls at høre på :-(

Kiggede lige derinde og tror måske - for din egen skyld - at du skal lade vær med at kommentere på den konkrete sag. Du er jo af gode grunde meget følelsesmæssigt involveret, det er de der kommenterer ikke, og derfor virker deres ord nok hårde og som et personligt angreb.

Tror ikke de mener det sådan, men at de er oprigtig bekymret over det faktum, at man udviser psykiske syge mennesker - det er et holdnings spørgsmål ikke et angreb på dig.

Håber det går den rigtige vej for din mor

Anmeld

9. maj 2013

Mettefpigen

nielsen80 skriver:

Kiggede lige derinde og tror måske - for din egen skyld - at du skal lade vær med at kommentere på den konkrete sag. Du er jo af gode grunde meget følelsesmæssigt involveret, det er de der kommenterer ikke, og derfor virker deres ord nok hårde og som et personligt angreb.

Tror ikke de mener det sådan, men at de er oprigtig bekymret over det faktum, at man udviser psykiske syge mennesker - det er et holdnings spørgsmål ikke et angreb på dig.

Håber det går den rigtige vej for din mor

Jo rigtigt, men når man ikk kender sagen så kender man heller ikk baggrunden.... ;-) der er jo flere ting der gør at han blir udvist...

Anmeld

9. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes det er fint han bliver udvist.

Vi skal ikke tage psykisk syge mennesker ind i vores land, hvis vi ikke kan behandle dem, tage vare på dem og sørge for de ikke skader andre mennesker.

Og det har vi tydeligvis ikke kunne i dette tilfælde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.