Jeg er 33+0 i dag, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at forkæle kæresten en enkelt dag eller måske en weekend, inden jeg føder, men jeg er simpelthen helt død for idéer til hvad vi kan lave 
Det skulle helst være noget for ham, så er jeg sådan set ligeglad med om jeg hader det eller hvad jeg gør - men forkæles det skal han og hygges om, det skal han også!
Jeg havde overvejet et mini cruise til England... men så igen, det er mest mig og når først vi når til england så er jeg helt på bar bund med hvad vi skal lave! 
Så piger, det er nu i kommer på banen - hvad kan jeg som højgravid lave med min kæreste... i kan godt få lidt info om ham og hans interresser, hvis det hjælper 
Han hedder Benjamin og han er super skøn! (hjalp det?)
Ej, han ELSKER biler og fart, natur kan han nu også godt lide men det er ikke nemt at få ham til at indrømme - han er (når vi er ude) en meget stille type, men ellers er han normalt fuld af energi og kan fare rundt hele dagen og snakke uden at være den mindste smule træt om aftenen... han elsker musik, især volbeat, metalica, nightwish, hammerfall, amaranthe og alt sådan noget og så er han vild med tatoveringer og tegninger..
Giver det mening?
der er sikkert noget jeg har glemt 
Anmeld