Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carina:-) skriver: Håber det er superæg
Håber det er superæg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nielsen80 skriver: Håber det er nu for jer.
Håber det er nu for jer.
Putomanen skriver: Så er æu overstået, og det gik rigtig godt. Jeg havde stort set ingen smerter, og der kom 11 æg ud. Det er et af de bedste resultater, og æggene kom nemt ud Mandens sædprøve var også rigtig god. Normalt har han 100.000 eller under, og denne gang var der 200.000. Han fik også masser af ros af mig Desværre viste det sig, at den nedfrosne sæd ikke klarede optøning særlig godt, og der var kun nogle få forkølede sædceller, så vi bruger kun den friske prøve.Lørdag får jeg at vide, hvordan æggene udvikler sig, og søndag får jeg forhåbentlig lagt 2 fine æg op.
Så er æu overstået, og det gik rigtig godt. Jeg havde stort set ingen smerter, og der kom 11 æg ud. Det er et af de bedste resultater, og æggene kom nemt ud Mandens sædprøve var også rigtig god. Normalt har han 100.000 eller under, og denne gang var der 200.000. Han fik også masser af ros af mig Desværre viste det sig, at den nedfrosne sæd ikke klarede optøning særlig godt, og der var kun nogle få forkølede sædceller, så vi bruger kun den friske prøve.Lørdag får jeg at vide, hvordan æggene udvikler sig, og søndag får jeg forhåbentlig lagt 2 fine æg op.
Lyder rigtig godt
Krydser for de små æg udvikler sig som de skal
CroQuis skriver: Lyder rigtig godt Krydser for de små æg udvikler sig som de skal
La´chrissen skriver: Sikke en god æh du har været igennem. Hvor er det dejligt at høreOg fedt at mandens sæd kvalitet stiger. Det et jo stadig mange når de laver icsi. Øv med den frosne ( og du skulle lige bruge udtrykket forkølede ja ja så fik jeg lige en slimet klat på hornhinden hehe )Nu skal du bare nyde de næste dage inden æo og hormonerHvordan kan det være du skal gå 3 dage, er det for at få stærkere æg?
Sikke en god æh du har været igennem. Hvor er det dejligt at høreOg fedt at mandens sæd kvalitet stiger. Det et jo stadig mange når de laver icsi. Øv med den frosne ( og du skulle lige bruge udtrykket forkølede ja ja så fik jeg lige en slimet klat på hornhinden hehe )Nu skal du bare nyde de næste dage inden æo og hormonerHvordan kan det være du skal gå 3 dage, er det for at få stærkere æg?
Putomanen skriver: Ja, det er super godt, at hans sædkvalitet stiger, forhåbentlig er der en masse gode sædceller at vælge imellem. Især til icsi er der rigeligt Ha ha, jeg beklager det mentale billede, men de så ikke så gode ud som i den friske. Det var faktisk min læges udtryk fra tidligere Jeg ved faktisk kke hvorfor jeg skal vente 3 dage, på Riget var det kun 2 dage. Måske vil de gerne dyrke dem lidt længere, for at finde de helt perfekte æg Men det er rart lige at få en status lørdag morgen
Ja, det er super godt, at hans sædkvalitet stiger, forhåbentlig er der en masse gode sædceller at vælge imellem. Især til icsi er der rigeligt Ha ha, jeg beklager det mentale billede, men de så ikke så gode ud som i den friske. Det var faktisk min læges udtryk fra tidligere Jeg ved faktisk kke hvorfor jeg skal vente 3 dage, på Riget var det kun 2 dage. Måske vil de gerne dyrke dem lidt længere, for at finde de helt perfekte æg Men det er rart lige at få en status lørdag morgen
La´chrissen skriver: Hehe jeg overlever men godt at han producerer flere end normalt. Ville være skønt hvis min mands også kunne stige lidt. ( sidste gang havde han en prøve med hjemmefra, den var for sløv, så håb skulle lave en derinde, den var også sløv. Så de sluttede lige af mes en tesa. Som han selv sagde, kunne de ikke have gjort det fra start, så han slap for den oplevels, i "gokke" rummet med de blade og vidoer som andre mænd har brugt, det hjalp vist ikke på lysten til det, griner )Det virker jo som om de ved hvad de har gang i. Når det hele går så meget bedre. Men dejligt med en update lørdag så du kan få lidt ro på herfra.
Hehe jeg overlever men godt at han producerer flere end normalt. Ville være skønt hvis min mands også kunne stige lidt. ( sidste gang havde han en prøve med hjemmefra, den var for sløv, så håb skulle lave en derinde, den var også sløv. Så de sluttede lige af mes en tesa. Som han selv sagde, kunne de ikke have gjort det fra start, så han slap for den oplevels, i "gokke" rummet med de blade og vidoer som andre mænd har brugt, det hjalp vist ikke på lysten til det, griner )Det virker jo som om de ved hvad de har gang i. Når det hele går så meget bedre. Men dejligt med en update lørdag så du kan få lidt ro på herfra.
BigHope13 skriver: yay sikke et flot resultat bliver rigtig spændende hvor godt de klare sig, og håber sådan for jer i får to super æg på søndag plus et par stykker til frys, det kunne jo være helt fantastisk
yay sikke et flot resultat bliver rigtig spændende hvor godt de klare sig, og håber sådan for jer i får to super æg på søndag plus et par stykker til frys, det kunne jo være helt fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128