Jeg er gift med en dejlig og sød mand men vi forstå bare ikke hinanden.. Jeg føler mig ikke elsket,..
Jeg er gravid i uge 23 og har siden af starten af graviteten boede hjem hos min mor bga kvalme og opkast, tager hjem om weekenderne og når mand ikke arbejder..
Her i fredags kørt vi hjem, og han sagde at vi sq ud og spise om lørdagen.. Så selvf er jeg spændt dagen efter i den tro at vi skal hygge hjemme hele dagen derefter ude og spise om aftenen,..
Så ca. kl. 12 om lørdagen siger han at vi skal skal skynde os fordi han skal til træning kl. 16, så jeg spørge ham om vi ikke sq ud spise, og kan han ikke kan tage til træningen en anden dag men nej det kan han ikke.... og hvis han skal så kan det ikke blive før næst lørdag så derfor skal han til træning idag da han har brug for at svede.. Jeg blive lidt sur fordi jeg havde jo ikke regnede med at tage ud og spise kl. 14 også derefter hjem til min mor fordi han skal ud og træne kl. 16, så siger til ham at jeg ikke har lyst fordi alt pludselig er stressende og jeg har ikke lyst til at stresse mig selv og det heller ikke særlig romantisk eller hyggelig så jeg bliver.. Det biver han sur over og siger hvorfor jeg altid skal bestemme og han skal hører på mig og jeg aldrig hører på ham, vi kommer op skændes også siger at han fra nu af stopper med at være sød og vil fra nu af ikke hører på mig.. Og jeg svarer ''jamen go ahead do as you wish og la os se hvor det vil føre dig hen''.. jeg lægger mig til at sove og han tager til træning 1timer før..
Dage efter ringer jeg til ham fordi jeg fik dårlig samvittighed over vores opførsel og siger undskyld han siger stille ok, og vi snakker ikke sammen efter det,.. Jeg har prøvet at bryde isen og snakke med ham men han ser ikke ud til at have lyst. Igår kørt jeg hjem sammen med ham, han talt ikke til mig heller vejen hjem og om aftenen gjord han heller ikke,. Vi lå i sengen hver for sig og her imorges gik han ud uden at sige et ord, og turen hjem til min mor igen snakkede vi heller ikke sammen..

Jeg er såååå træt af den opfrørse
l, hvis han ikke gider tale hvad skal jeg så gør ved det, det sker nogle gange at vi ikke taler sammen i over 2uger... Jeg ved ikke, hvordan man kan opføre sig sådan mod kvinden man elsker og især når hun er gravid??
Jeg er så træt af at ligge i sengen og græder mig i søvn, jeg fortryder så meget at jeg blev gift.. Jeg elsker ham men ved slet ikke hvad jeg kan gør.. Jeg føler ikke han elsker mig, da han ikke viser følelser eller er særlig romantisk, de eneste gange han er romantisk eller kærlig er når vi skal have sex som er 1-2 gange om ugen..
Hvas skal jeg gør?? Please help me