Hvordan kan man tro det og ens svigerdatters mor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
5 svar
3 synes godt om
9. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg bor langt hjemmefra, sammen med min mand og vores datter.

Vi bor forholdvis tæt på mine svigerforældre (15 min. i bil)

Havde så min familie på besøg herovre, og min mor havde taget en gave med til min svigermor og et kort hvor der stod:

Kære (min svigermor)

Tak for alt din hjælp med (vores datters navn), det betyder meget for mig at du er der og hjælper.

Kærlig hilsen (min mors navn) 

Så ringer min svigermor til min mand, hun har forståe brevet sådan her:

Kære (min svigermor)

Tak for alt din hjælp med (vores datters navn), det betyder meget for mig at du har hjulpet, men nu skal jeg nok tage over, og du behøver ikke at passe (vores datters navne) mere.

Kærlig hilsen (min mors navn)

Hun siger lige ud til min mand, at hun føler min mor vil tage rollen som farmor fra hende.

Hvordan kan hun tro det?? Hun er jo stadig min svigermor og farmor til mit barn. Min mor bor i Jylland, langt fra os (og flytter ikke herover).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

booster_88

Ehm jeg tænker mere hvordan det kan misfortolkes ? Din mor har jo givet hende i den bedste mening.

Men var svigermor ok igen da i havde fortalt den var givet i en god mening ?

Anmeld

9. maj 2013

Anonym trådstarter

booster_88 skriver:

Ehm jeg tænker mere hvordan det kan misfortolkes ? Din mor har jo givet hende i den bedste mening.

Men var svigermor ok igen da i havde fortalt den var givet i en god mening ?

Nemlig det - gaven var til min svigermor, fordi min mor er glad for at vi ikke er helt alene herovre (min mand er herfra)

Måtte ringe til min svigermor og forklar hende kortet for hende, hun var sådan lidt: årh er det på den måde, ja, jeg troede jo lige at hun skulle overtage det hele..

Anmeld

9. maj 2013

Frk.S

Ej hvor synd at hun opfatter det sådan når din mor har gjort det i en god mening. 

Anmeld

9. maj 2013

booster_88

Anonym skriver:

Nemlig det - gaven var til min svigermor, fordi min mor er glad for at vi ikke er helt alene herovre (min mand er herfra)

Måtte ringe til min svigermor og forklar hende kortet for hende, hun var sådan lidt: årh er det på den måde, ja, jeg troede jo lige at hun skulle overtage det hele..

Det har nok været en kort overreagering, fordi hun nok et øjeblik følte hendes plads var taget.

Men hvordan det kunne misforståes undre mig dog, for din mor har jo skrevet det som en pæn gestus og i en pæn tone, der er jo intet negativt i det, ikk som jeg læser det hvert fald.

Anmeld

9. maj 2013

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Ej hvor synd at hun opfatter det sådan når din mor har gjort det i en god mening. 

Blev også ked af det på min mor's vejne - for min mor gjorde det kun for at vise, at hun er glad for at min svigermor er der for os, nu når hun selv bor så langt væk og ikke kan hjælpe på samme måde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.