Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har ikke købt nogen endnu men når vi gør det, skal de helt sikkert være lukkede så de små tæer er beskyttede
Monica 24+1
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michelledam skriver: Her girls.Ja det er jo snartved at være tid til at finde nogle sandaler til Isabella.Mn jeg er fuldstændig blank for hvad hun skal have.Hvilke nogle har/ får jeres? Hvad synes i det skal være med eller uden snude? Vis gerne billeder og evt. Pris
Her girls.Ja det er jo snartved at være tid til at finde nogle sandaler til Isabella.Mn jeg er fuldstændig blank for hvad hun skal have.Hvilke nogle har/ får jeres? Hvad synes i det skal være med eller uden snude? Vis gerne billeder og evt. Pris
Nu går min datter ikke endnu hun er 11 måneder. Men hvis hun når at få sandaler i år bliver det med lukket snude
Vi har med snude fra bilka
Jeg har købt disse til Bella - så har hun også et ekstra par fra Føtex:
http://www.deichmann.com/DK/da/shop/home-smaborn/home-smaaboern-sko/00013001149958/Sandal.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=all&filter_padding=all&filter_size=212@23&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-smaborn/home-smaaboern-sko
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128