Kr. himmelfarts dag - hvad skal i lave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
21 svar
13 synes godt om
9. maj 2013

MariaKyedDK

Hej med jer

Idag hvor det er kr. himmelfarts dag, hvad skal i så lave med jeres kære børn ? er der overhoved noget som har åbent idag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Louise H.

MariaKyedDK skriver:

Hej med jer

Idag hvor det er kr. himmelfarts dag, hvad skal i så lave med jeres kære børn ? er der overhoved noget som har åbent idag?

Vi får besøg af farmor og hendes mand :-)

Anmeld

9. maj 2013

Maria-s

Efter middagslur tager vi på familierundfart så det kommer resten af dagen til at gå med. Tror ikke vi har mulighed for det på søndag nemlig, så der bliver givet mors dags blomster lidt for tidligt

Anmeld

9. maj 2013

MariaKyedDK

Louise :-) skriver:

Vi får besøg af farmor og hendes mand :-)

hvor hyggeligt

Anmeld

9. maj 2013

Laulund87

Vi tager til Sjælland i morgen så vi skal pakke.. I aften skal vi spise inde hos min mor

Anmeld

9. maj 2013

MariaKyedDK

Maria-s skriver:

Efter middagslur tager vi på familierundfart så det kommer resten af dagen til at gå med. Tror ikke vi har mulighed for det på søndag nemlig, så der bliver givet mors dags blomster lidt for tidligt

rigtig god ide havde tænkt lidt det samme , men nu har vi planlagt at det bliver på søndag vi gør det, så ved ik hvad vi skal lave idag...

Anmeld

9. maj 2013

booster_88

Manden og en kammerat skal sætte loft op herhjemme, så i mens passer jeg vores dreng og hans dreng neden under, så jeg regner med ungerne overtager børne værelset, jeg har lige slæbt alt legetøj neden under så der er masser de kan lege med.

Og i mens kan jeg få vasket lidt tøj, ryttet op i skabe og sådan nogle små ting

Anmeld

9. maj 2013

morpåthurø

MariaKyedDK skriver:

Hej med jer

Vores bil er på værksted så vi har lovet vores børn en tur med toget og så går vi måske i Randers Regnskov:-) (Hvis de vel og mærke har åbent- det har jeg slet ikke tjekket)

Anmeld

9. maj 2013

Misscbn

MariaKyedDK skriver:

Hej med jer

Vi tager en tur på bakken og hygger lidt  

Anmeld

9. maj 2013

Bshizzle

Manden min er på arbejde, så ser ham ikke rigtig før Søndag aften igen 

Så børnene og Jeg skal bare hygge.

Nu sidder børnene i vores seng og ser Tegnfilm med en lille skål med kiks 

Senere står den på gå tur ned til havnen og videre op og handle. 

Har ikke de vilde planer for weekenden.. så tager én dag af gangen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.