Endnu en sommerhat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
13 svar
4 synes godt om
8. maj 2013

Skouboe

Yngstedivaen skal naturligvis ikke snydes. Her er et par hatte til hende også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor er du dygtig! Vh stine

Anmeld

9. maj 2013

Skouboe

StineW79 skriver:

Hvor er du dygtig! Vh stine

Mange tak Jeg er ikke helt tilfreds med den lilla. Printet på stoffet er lidt stort, så det kommer til at se lidt amputeret ud. Det var ikke så gennemtænkt.

Anmeld

9. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Skouboe skriver:

Mange tak Jeg er ikke helt tilfreds med den lilla. Printet på stoffet er lidt stort, så det kommer til at se lidt amputeret ud. Det var ikke så gennemtænkt.

Apropo stoffet. Hvor køber du stoffer henne?? Tænker det tit når du viser billeder! Vh stine

Anmeld

9. maj 2013

pcoramt

Nøj hvor er de bare flotte! Det kalder jeg talent

Anmeld

9. maj 2013

Kidztown

Hej

Jeg viil ikke være lyse slukker eller noget.

Men det er ikke lovligt at bruge æble stoffet fra småfolk.

Det er varemærke beskyttet og kan give en ordenlig en på goddagen, hvis man ikke respekterer det.

Jeg har så sent som i sidste uge haft en dialog med småfolk, omkring æble stoffet, da jeg selv har flere kunder som spørger om jeg vil sy noget til dem i dette populære print.

Anmeld

9. maj 2013

Skouboe

Kidztown skriver:

Hej

Det er varemærke beskyttet og kan give en ordenlig en på goddagen, hvis man ikke respekterer det.

Jeg har så sent som i sidste uge haft en dialog med småfolk, omkring æble stoffet, da jeg selv har flere kunder som spørger om jeg vil sy noget til dem i dette populære print.

Jeg kan ikke se hvordan de juridisk kan gøre det, slet ikke når jeg ikke sælger de ting jeg syr. Jeg ved godt at de er enormt emsige, men her har de altså ikke et juridisk ben at stå på.

Anmeld

9. maj 2013

JuniMama

Kidztown skriver:

Hej

Så længe man kun syr til eget forbrug, så er det da ikke ulovligt!

Anmeld

9. maj 2013

Skouboe

StineW79 skriver:

Apropo stoffet. Hvor køber du stoffer henne?? Tænker det tit når du viser billeder! Vh stine

Det er meget forskelligt. Ofte på fx Etsy.com. Der findes næsten alt, man skal bare huske at tage højde for told og gebyrer.

Anmeld

9. maj 2013

Skouboe

pcoramt skriver:

Nøj hvor er de bare flotte! Det kalder jeg talent

Mange tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.