CAWI skriver:
Jeg vil bare helst gerne være færdig med uddannelsen først, inden vi begynder på PB.
Synes det er super fedt at nogle kan klare at have barsel midt i det hele, men personligt vil jeg gerne have den "overstået" 
Nu havde vi som sådan ikke noget valg -pga min alder, men havde jeg kunnet vælge ville jeg ikke gøre det anderledes.
Jeg tror ikke du skal bekymre dig så meget for om du glemmer alting, sådan vil du formentlig have det uanset om du skal tilbage til et job eller til studier.
Jeg var væk i mere en halvandet år -kompliceret graviditet hvor jeg var sygemeldt fra starten og barsel bagefter.
Jeg var noget bekymret over at starte op igen, -jeg kunne jo dårligt stave til mit eget navn

og der er bare så enormt mange fagudtryk på medicinstudiet. Og jeg kendte jo ingen, for mit gamle hold var jo pludselig 3 semestre længere end jeg var.
Men det tog lige en uges tid eller to så var jeg oppe i gear igen, og har slet ikke haft problemer med at bruge viden fra før jeg blev gravid, og jeg faldt lynhurtigt ind på det nye hold så socialt havde det heller ikke konsekvenser.
Jeg tror man skal passe på med at gå på barsel lige efter uddannelsen er slut -altså før man får job, for når man så er tilbage fra barsel er man stadigvæk nyuddannet og har ingen erfaring men der er i mellemtiden kommet et nyt hold fra uddannelsen der har en nyere viden end man selv har.
Når det så er sagt så tror jeg at der er løsninger for alt, og det vigtigste er i virkeligheden hvornår har i lyst til at få et barn og hvad vil passe ind i jeres familie -her tænker jeg bla på aldersforskel på søskende osv.
Anmeld