Flænge i hovedebunden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.456 visninger
6 svar
1 synes godt om
8. maj 2013

MissMaria

Jeg var så dum at lukke bildøren, inden jeg fik hovedet ud - med det resultat at jeg nu har en flænge i hovedebunden. Var en tur på skadestuen. Heldigvis var den ikke dyb. Fik afvide at jeg skulle skylle (vaske) grundigt.
Men kan jeg overhovedet rede mit hår så ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

MyLove E

MissMaria skriver:

Jeg var så dum at lukke bildøren, inden jeg fik hovedet ud - med det resultat at jeg nu har en flænge i hovedebunden. Var en tur på skadestuen. Heldigvis var den ikke dyb. Fik afvide at jeg skulle skylle (vaske) grundigt.
Men kan jeg overhovedet rede mit hår så ?

Ej lille pus da:-):-):-)
Håber du er okay?:-) Jeg tror du skal passe på med at rede det for vildt i hovedbunden??

Anmeld

8. maj 2013

MissMaria

Tauf skriver:

Ej lille pus da:-):-):-)
Håber du er okay?:-) Jeg tror du skal passe på med at rede det for vildt i hovedbunden??

Ja rimelig dumt - men overlever da ;0)

Tænkte også at jeg nok ikke skulle rede det for meget, men har bare så tykt hår - men så må jeg jo bare ligne noget der løgn de næste par dage (det jo selvforskyldt )

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

Fnis, undskyld.. Men årh hvor er det nederen når sådan nogle ting sker

Håber da du klarer den?

Men ja, du skal nok lige slappe lidt af med børstningen, medmindre du selvfølgelig er masochist og bare synes åbne, smertende sår er sagen Tænker det ikke er tilfældet

Anmeld

9. maj 2013

MissMaria

Muhmi skriver:

Fnis, undskyld.. Men årh hvor er det nederen når sådan nogle ting sker

Håber da du klarer den?

Men ja, du skal nok lige slappe lidt af med børstningen, medmindre du selvfølgelig er masochist og bare synes åbne, smertende sår er sagen Tænker det ikke er tilfældet

Ja det var rimelig dumt - men når man både skal snakke i telefon, hilde øje med sønnen og lægge noget ind i bilen, ja så kam det åbenbart gå galt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2013

Muhmi

MissMaria skriver:

Ja det var rimelig dumt - men når man både skal snakke i telefon, hilde øje med sønnen og lægge noget ind i bilen, ja så kam det åbenbart gå galt

avav... Ser ikke rart ud 

Anmeld

9. maj 2013

MissMaria

Muhmi skriver:

avav... Ser ikke rart ud 

Kan i hvert fald mærke mit hoved i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.