Vil ha mor hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
4 svar
5 synes godt om
8. maj 2013

AnneMaria

jeg har en 7 mdr. baby. Har altid vaeret bange for at han ikke foeler sig elsket nok - at han ikke faar opmaerksomhed nok... bare en frygt jeg har.

Jeg lader ham lege selv, men faar hurtig daarlig samvittighed over at han bare skal laegge alene. Og alt det krammeri, og kys og hele tiden oppe ved mor, har resulteret i at han ikke vil sidde alene overhovedet. Bare jeg naermer mig til at saette ham fra mig, skriger han.

Hvad goer jeg...? det er total min egen skyld, ved det godt. Men kan ikke finde graensen ..

nogen raad ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

LR85

Lad ham være morGLAD. 

Det er sundt og et godt udviklingstegn hos de små børn. 

Vis ham din omsorg, tryghed og kærlighed. Det er dét han kalder på og har brug for. 

Anmeld

8. maj 2013

AnneMaria

LR85 skriver:

Lad ham være morGLAD. 

Det er sundt og et godt udviklingstegn hos de små børn. 

Vis ham din omsorg, tryghed og kærlighed. Det er dét han kalder på og har brug for. 

det vil jeg saa goere

det var bare min mor der sagde at jeg skulle vaenne ham lidt af med det, for i dagpleje gider de ikke slaebe rundt paa ham hele tiden - naar den tid kommer.

tak for dit svar

Anmeld

8. maj 2013

Mother-love

AnneMaria skriver:

det vil jeg saa goere

det var bare min mor der sagde at jeg skulle vaenne ham lidt af med det, for i dagpleje gider de ikke slaebe rundt paa ham hele tiden - naar den tid kommer.

tak for dit svar

Jg ville også bare lade ham være orglad. For når han kommer i dagpleje er det helt anerledes. Det er jo ikke hans mor. Og dagplejemoderen løfter heller ikke på ham hele tiden og det lære han hurtigt.

Anmeld

8. maj 2013

LR85

AnneMaria skriver:

det vil jeg saa goere

tak for dit svar

Det er virkelig også en fornuftig tanke din mor har. 

Og det er rigtigt at de har godt af at lære at lege selv og vænne sig til at der ikke altid er voksne at sidde hos. -Det kan du gøre ved blandt andet at sidde på gulvet når i tilbringer tid sammen. Så er du tæt på, men alligevel har han mulighed for at udvilke leg selv og ned tiden, bevæge sig rundt om dig, op a dig og væk fra dig. 

Men 7 måneder, det VIGTIGSTE du skal tænke på, er at give alt det omsorg, knus, kram, og nærvær du overhoved kan. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.