Kom med forslag til, hvad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. maj 2013

Anonym trådstarter

Piger har sådan brug for jeres hjælp. Min mand skal til at åbne en butik, ligesom gamestop. Hvor man kan købe playstationsspil mm. Men vi har ingen ide om, hvad vi skal kalde den, så folk ved at det er aådan en butik der er tale om. Please kom med nogle foreslag!!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Piger har sådan brug for jeres hjælp. Min mand skal til at åbne en butik, ligesom gamestop. Hvor man kan købe playstationsspil mm. Men vi har ingen ide om, hvad vi skal kalde den, så folk ved at det er aådan en butik der er tale om. Please kom med nogle foreslag!!?

Slet ingen forslag????

Anmeld

8. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Kommer jo an på hvad han vil sende af signaler. vil han gå bredt ud til både pc og konsol. eller er det kun konsoller.

Hvis det er et sted hvor man gerne vil have alle nørdterne handler så ville jeg f.eks. kalde det: 1337 (leet)

Hilsen en kæmpe nørd

Anmeld

8. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

afhænger af mange ting:

er det en fysisk butik?

er der mulighed for at aflevere sine brugte spil?

er det kun til konsollerne?

er det kun til pc?

har han samarbejde med bestemte virksomheder om at få spil hjem ved efterspørgsel?

er det alle spil der sælges eller kun fra bestemte spilfirmaer?

1337 er et ok bud faktisk

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Kommer jo an på hvad han vil sende af signaler. vil han gå bredt ud til både pc og konsol. eller er det kun konsoller.

Hvis det er et sted hvor man gerne vil have alle nørdterne handler så ville jeg f.eks. kalde det: 1337 (leet)

Hilsen en kæmpe nørd

Jeg tror det bliver spil til x box, playstation, wii - controllere mm. Hvad betyder 1337? 

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

afhænger af mange ting:

er det en fysisk butik?

er der mulighed for at aflevere sine brugte spil?

er det kun til konsollerne?

er det kun til pc?

har han samarbejde med bestemte virksomheder om at få spil hjem ved efterspørgsel?

er det alle spil der sælges eller kun fra bestemte spilfirmaer?

1337 er et ok bud faktisk

Det er kun spil til konsollerne og det er en fysisk butik. Har du nogle gode ideer?

Anmeld

8. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg tror det bliver spil til x box, playstation, wii - controllere mm. Hvad betyder 1337? 

1337 betyder Leet. Det er noget man bruger når noget er sejt... sagt på en dansk måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.