Til jers som er på barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

SaNiNa

Hvad får i tiden til at gå med?

ja jeg sidder bare og kigger på min søn, syntes ikke der er noget bedre, men fjernsynet kører i baggrunden så jeg ikke føler mig helt alene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Mira0911

Fjernsynet køre altid her i baggrunden... Så hygger vi på gulvet med Julie - og så kigger jeg da herind af og til.. Julie sover meget i denne varme - Så hun er ikke så aktiv...

Anmeld

1. juli 2009

pernille_p87

Puha nu er min barsel jo heldivis snart slut. Jeg kan slet ikk få tiden til at gå herhjemme. Men vi har gået ture og leget på gulvet. Min datter vil ikk så gerne sove om dagen så vi har haft mange timer sammen. Jeg har hverken bil eller kørekort så det bbegrænser jo lidt vores aktiviteter. Men jeg har heldigvis en del veninder der også er på barsel, så de har været søde til at besøge os.

Jeg har ikk rigtig haft tid til mig selv da hun som sagt ikk sover så meget om dagen, men min forlovede har heldigvis været sød til at lave noget med os om aftenen og i weekenderne så det ikk er blevet total kedeligt.

Men glæder mig til at komme i skole igen. Ud blandt andre mennesker :-)

Anmeld

1. juli 2009

Diana...

Uhh hvad laver vi vi leger går lange ture får besøg og besøger andre. Men bruger mest tid her hjemme med at hygge og lege osv og det gør vi og jeg elsker det.

Anmeld

1. juli 2009

sarahb

vi hygger går ture handler ind,zoo tivoli, shopper får besøg gør rent rydder op vasker tøj.. ja dagene flyver, jeg synes nærmest ikk der er nok timer i døgnet...

Anmeld

1. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Nu er jeg ikke på barsel, men da jeg var gik jeg til babysvømning og babymassage med dem. Det var hyggeligt at komme ud og hygge med ungerne, og dejligt at møde andre mødre i stedet for at sidde alene det meste af tiden.
Ellers gik jeg lange ture med barnevognen (havde nogle graviditetskilo jeg skulle af med) og besøgte veninder der også var på barsel. Jeg kunne sagtens få tiden til at gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.