Som nogen sikkert ved har jeg skrevet en del om min dreng der ikke trives i børnehaven, som jo nu er vendt 

efter flytning...
Idag da jeg henter bassen falder jeg i snak med en af pædagogerne ( som er vikar pga af en langtidssygemeldning ) vi snakker om løst og fast bla. vores børn. Snakker falder hen på bassen , hun har åbenbart været vikar nogle dage i den gamle børnehave.
Og siger : ja det er jo en helt anden dreng jeg ser herover, spørg lidt ind til hvad hun mener. Hun siger hun oplevede han havde mange skrigeture i den gamle børnehave, ikke at de ikke ser det nu. Men slet slet ikke i samme omfang ( og så voldsomt ) Den gamle børnehave sagde jo konstant til mig , at han trives

Vi måtte stoppe ret brat med at snakke da bassen løb rundt udenfor ( vi stod i døråbningen ) og faldte på sin cykel. Men skal da lige love for hun fik vækket min nysgerrighed.
Og har mest af alt lyst til at spørge mere end til det, men men kan jeg tillade mig det ?
For fortid er jo selvfølgelig fortid og det vigtigste er jo han trives nu. Men er alligevel RET nysgerrig , ved fra andre forældre til børn i den gamle , at pædagogerne ikke fortæller hele sandheden om umgernes trivsel.
HVAD ville du gøre ?
Anmeld