Den værste tid i cyklus :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
3 svar
3 synes godt om
8. maj 2013

Christina74

Hvor jeg bare hader når jeg er i uge 2+1- 3+1 

Dag 1 jubiii ny cyklus og igen til normal tid (ergo regel mæssig mens)

Dag 5-6 mens slut nu varer det ikke længe før jeg igen skal teste med ÆL test igen, altså jeg kan gøre noget :-)

Dag 11-12 juhu. . .  nu begynder streg 2 at kunne anes og så skal der knaldes  får helt ustyrlig lyst til sex.

Dag 13 Positiv ÆL test 

Dag 14 ÆL 

Dag 15 pist væk er test stregen på ÆL igen.

Nu kan vi intet gøre der kan ændre noget i denne cyklus eller test der kan muntre testmonstret i mig. Det er nogle lange dage, hvor jeg skiftevis tænker at denne gang er lykkens gang og samtidig begynder jeg at tjække hvornår der er ÆL og termin hvis det skal lykkes i næste cyklus. At jeg er noget svingendne vil min mand nok gerne skrive under på.

Dag 21 Nu Begynder testmonstret igen at kunne slippe sig løs sammen med manden.

Hver morgen den sidste uge inden mens, bliver der tjækket med den 1. morgen urin uanset om det er kl 5 eller 8. Jeg vågner, tisser i et engangsbærer og smider manden ud af sengen for at teste. Sådan er det fast herhjemme når der skal g testes, jeg tisser han tester (Tænk hvis det er ham der får lov at fortælle mig når jeg kan lave 2 streger)

Dag 26 (uge 3+4) Er jeg så godt som overbevist om at det ikke blev denne mdr, så der er jeg mentalt vidre. Men tester vidre for manden min er først overbevist om at løbet er kørt når vi når 4+0 og når mens kommer.

Og så starter det hele forfra 

Men for fanden hvor jeg hader Dag 15-21 og nu er jeg på 19 (2+5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

l.kjoeller

tror ikke du skal gå helt så meget op i det selvom jeg godt ved det er svært. alle de tests du tager før 4+0 er overflødige stort set. det er de færreste der tester positiv før. Tror chancerne for det lykkes for jer er større hvis du slapper af omkring det. jeg var selv et laaaangt forløb igennem før det lykkes at gennemføre en graviditet. inkl behandling. så ved godt det er svært. tro mig. En ting jeg brugte og jeg tror havde stor virkning er:

Sig højt for dig selv "jeg skal nok blive gravid" 50 gange dagligt. lyder mega dumt ved jeg godt. men selvom man ikke tror det har effekt så begynder hjernen at blive overbevist (underbevist) jo flere gange den hører det og du bliver automatisk mere afslappet omkring det og mindre stresset omkring det. jeg havde stor effekt af det selvom jeg syns det var noget hokus pokus

held og lykke med det

Anmeld

8. maj 2013

Christina74

l.kjoeller skriver:

tror ikke du skal gå helt så meget op i det selvom jeg godt ved det er svært. alle de tests du tager før 4+0 er overflødige stort set. det er de færreste der tester positiv før. Tror chancerne for det lykkes for jer er større hvis du slapper af omkring det. jeg var selv et laaaangt forløb igennem før det lykkes at gennemføre en graviditet. inkl behandling. så ved godt det er svært. tro mig. En ting jeg brugte og jeg tror havde stor virkning er:

Sig højt for dig selv "jeg skal nok blive gravid" 50 gange dagligt. lyder mega dumt ved jeg godt. men selvom man ikke tror det har effekt så begynder hjernen at blive overbevist (underbevist) jo flere gange den hører det og du bliver automatisk mere afslappet omkring det og mindre stresset omkring det. jeg havde stor effekt af det selvom jeg syns det var noget hokus pokus

held og lykke med det

Det må prøves JEG SKAL NOK BLIVE GRAVID 

Men kan godt mærke at jeg bliver mere og mere afslappet omkring at lave baby i forhold til første cyklus.

Måske netop forde jeg ikke blev gravid i første hug, som med mine 2 piger og en upser som jeg fik fjernet (Engangsknald )

Så det eneste der er anderledes er, en ny mand på 41 år (med et sæd tal på 25 mill pr ml for 11 år siden)

Samt jeg er 39 år. (min medicinske abort som var den sidste graviditet var i 2006 det er så 6½ år siden)

Men jo for pokker

VI KAN GODT FÅ VORES KÆRLIGHEDS BARN SAMMEN

Anmeld

8. maj 2013

l.kjoeller

alt hvad der kan hjælpe er ihvertfald værd at prøve hehe men lyder ikke som om det bliver et problem for dig. jeg blev gravid i 1 hug. endte i s.a. og så fandt vi ud af det var et lykketræf da manden havde meget dårligt sædtal og vi måtte i behandling. men pyt med det bare det lykkedes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.