Hvor jeg bare hader når jeg er i uge 2+1- 3+1
Dag 1 jubiii ny cyklus og igen til normal tid (ergo regel mæssig mens)
Dag 5-6 mens slut nu varer det ikke længe før jeg igen skal teste med ÆL test igen, altså jeg kan gøre noget :-)
Dag 11-12 juhu. . . nu begynder streg 2 at kunne anes og så skal der knaldes
får helt ustyrlig lyst til sex.
Dag 13 Positiv ÆL test
Dag 14 ÆL 
Dag 15 pist væk er test stregen på ÆL igen.
Nu kan vi intet gøre der kan ændre noget i denne cyklus eller test der kan muntre testmonstret i mig. Det er nogle lange dage, hvor jeg skiftevis tænker at denne gang er lykkens gang og samtidig begynder jeg at tjække hvornår der er ÆL og termin hvis det skal lykkes i næste cyklus. At jeg er noget svingendne vil min mand nok gerne skrive under på.
Dag 21 Nu Begynder testmonstret igen at kunne slippe sig løs sammen med manden.
Hver morgen den sidste uge inden mens, bliver der tjækket med den 1. morgen urin uanset om det er kl 5 eller 8. Jeg vågner, tisser i et engangsbærer og smider manden ud af sengen for at teste. Sådan er det fast herhjemme når der skal g testes, jeg tisser han tester (Tænk hvis det er ham der får lov at fortælle mig når jeg kan lave 2 streger)
Dag 26 (uge 3+4) Er jeg så godt som overbevist om at det ikke blev denne mdr, så der er jeg mentalt vidre. Men tester vidre for manden min er først overbevist om at løbet er kørt når vi når 4+0 og når mens kommer.
Og så starter det hele forfra
Men for fanden hvor jeg hader Dag 15-21 og nu er jeg på 19 (2+5)
Anmeld