Baby.dk og monopolet (lille dilemma)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

Frk.S

Jeg ville nok, som andre skriver, undlade at flage udenfor. Men i stedet give den gas med balloner og flag indenfor.

På den måde bliver din søn stadig fejret (og når han er 2, er han nok ligeglad med om der også er flag udenfor).

Tillykke med ham på mandag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

L&V

RGN skriver:

Selvfølgelig skal hele ens verden ikke stoppe hver gang der sker en tragedie, men det er nok også mere set i lyset af, at tragedien har ramt i en mindre by og det synes jeg gør en stor forskel.

Joh men stadig så er det deres søn der har fødselsdag og han ska da fejres som han ellers ville ha været i min optik..

Jeg tror simpelthen heller ikke det er noget den berørte familie ville ta ilde op

Anmeld

8. maj 2013

Clisolka

Jeg ville flage indenfor, for det er jo stadig hans dag 

Anmeld

8. maj 2013

gonefishing

Tauf skriver:

Så bruger jeg jer lige igen...

På mandag bliver Elias 2år ( ja ved godt jeg har sagt det 100gange men glæder mig) Jeg vil jo så gerne sætte flag op over alt. Men på mandag er og den dag at de 2 børn som døde i togulykken skal begraves. Og de er jo her fra byen og det skal jo også foregå her. Hele byen er jo i stor sorg

Hvad siger i piger? Skal jeg tænke livet går videre og det er jo Elias fødselsdag så flag skal der til.
Eller skal jeg lade vær med at flage ?

Jeg er meget i tvivl, jeg er selv blevet meget berørt af ulykken:-(

Selvfølgelig skal du sætte flag op! måske så ikke over hele byen... Men på døren f.eks.
Det kommer jo også an på hvor lille en by det er, og om det er sådan et sted man "snakker meget om andre", men diskret udenfor og så ellers en kæmpe fest indenfor

Anmeld

8. maj 2013

gonefishing

Tauf skriver:

På mandag bliver Elias 2år ( ja ved godt jeg har sagt det 100gange men glæder mig) Jeg vil jo så gerne sætte flag op over alt. Men på mandag er og den dag at de 2 børn som døde i togulykken skal begraves. Og de er jo her fra byen og det skal jo også foregå her. Hele byen er jo i stor sorg

Hvad siger i piger? Skal jeg tænke livet går videre og det er jo Elias fødselsdag så flag skal der til.

Gudddd havde ikke set at de skulle begraves!!! nej!! Flag du kun indenfor, men giv den så gas.

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

ønskebarn74 skriver:

Flere for din søn..

Vi har besluttet at flage ude i haven og inden for over det hele:-):-):-)

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

Flodkilling skriver:

Vi har besluttet at flage ude i haven og inden for over det hele:-):-):-

Gudddd havde ikke set at de skulle begraves!!! nej!! Flag du kun indenfor, men giv den så gas.

Vi har bestemt at flage ude i haven og inden for...
Men ja det er fordi de skal begraves den dag:-(

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

Babymor2010 skriver:

Jeg ville flage indenfor, for det er jo stadig hans dag 

Den får maks gas indenfor og ude i haven:-):-)

Anmeld

8. maj 2013

CaWi

Tauf skriver:

Jeg ville flage lige så tosset jeg ville. Drengen kan jo ikke gøre for de skal begraves på hans fødselsdag.

Du kan jo, hvis du vil ære dem der skal begraves, flage på halvt indtil de er blevet begravet. Efter der ryger flaget til tops igen jo. Sådan gør kirken da i hvert fald.

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

CAWI skriver:

Jeg ville flage lige så tosset jeg ville. Drengen kan jo ikke gøre for de skal begraves på hans fødselsdag.

Du kan jo, hvis du vil ære dem der skal begraves, flage på halvt indtil de er blevet begravet. Efter der ryger flaget til tops igen jo. Sådan gør kirken da i hvert fald.

Vi har bestemt at flage i haven:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.