sjove tips til en regnvejrsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
6 svar
4 synes godt om
8. maj 2013

ano14316

Hej

Vi bruger langt det meste tid udendørs, så jeg er lidt tom for ideer for hvad vi skal lave idag på sådan en regnvejrsdag... 

Jeg overvejede lidt at køre ind og købe noget fint salt, så vi kunne lave modellervoks.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Hvem?

ano14316 skriver:

Hej

Vi bruger langt det meste tid udendørs, så jeg er lidt tom for ideer for hvad vi skal lave idag på sådan en regnvejrsdag... 

Jeg overvejede lidt at køre ind og købe noget fint salt, så vi kunne lave modellervoks.. 

Vi er at finde ude alligvel, på med regntøjet også i haven, idag skal vi ha plantet lidt løg også går vi ned til bondemanden og fodre køerne

Anmeld

8. maj 2013

ano14316

Hvem? skriver:

Vi er at finde ude alligvel, på med regntøjet også i haven, idag skal vi ha plantet lidt løg også går vi ned til bondemanden og fodre køerne

Jeg har bare ikke selv noget regntøj..  og det regner alyså virkelig meget her... Vi har et tordenvejr lige ind over, så det er lige i overkanten... 

Anmeld

8. maj 2013

Christina74

ano14316 skriver:

Jeg har bare ikke selv noget regntøj..  og det regner alyså virkelig meget her... Vi har et tordenvejr lige ind over, så det er lige i overkanten... 

jeg har det 

I drøner i nærmeste center og køber regntøj til dig så i ikke er buret inde næste gang det er regnvejr 

Anmeld

8. maj 2013

ano14316

Christina 1974 skriver:

jeg har det 

I drøner i nærmeste center og køber regntøj til dig så i ikke er buret inde næste gang det er regnvejr 

Det tænkte jeg også.. hihi

Anmeld

8. maj 2013

Carina:-)

Når det er indedag her så laver vi f.eks

Modellervoks.

Tegner med fingermalling

Kartoffelmel og vand er sjovt at tegne i 

Krympeplast

Tit sætter vi boller i ovnen med timer på-går en lang tur -hjem i varmt bad og så er der nybagte boller

Anmeld

8. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bag boller og drik varm caco med flødeskum!! 

Mal og tegn. 

Saltdej.

Lave en hule af stole, lagner og masser af tæpper og puder og evt en lille madress, hvor i ka sidder og læse bøger.

Her har thea lige nået at bage en forsøgs chokoladekage inden hun sku i børnehave. Det vil sige at hun bare gik i køkkenskabene og fandt mel, sukker cacopulever, bagepulver, natron og vanilie.  Og inden jeg fik set mig om var hun igen med at blande de forskellige ingridienser. Hun er 4 1/2 år, og en rigtig kagebager bølle!! Er meget spændt på hvordan den smager sener. 

Hold picnic på gulvet i stuen eller i hulen, når i ska spise frokost. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.