Helt ærlig så har mine børn først været ude at rejse når de var lige under 2 år, men min mand har været ud med xen og datteren da hun var omkring 6 mdr, og de havde ingen problemer med dette.
Men har været afsted i samme fly eller på samme hotel med flere der har rejst med mini babyer ;-) Og når man snakker med dem har de haft en dejlig ferie, dog skulle der tages hensyn til baby hele tiden.
Og så er der lige en tanke der slår mig 
Hvad gør folk når der er Danmark er 30-35 grader og en luftfugtighed på 1000000.
Jeg tænker det samme som man gør når man er på ferie: sørger for xtra væske, opholder sig i skyggen(husk solcreme alligevel), dypper babys tær i vand på stranden (hvor det for øvrigt lufter dejlige) går til byen om aftnen eller tidligt om morgnen(hvor der ikke er så varmt ect. . . .
Så jeg mener som en anden skriver at i skal se på hvordan i selv har det med at rejse med baby og ikke om baby kan klare det for det kan den :-)
Og baby gråd i flyet er betydligt bedre end en på 5 der ter sig dårligt og med forældre der ikke prøver at i rettesætte denne. Eller en flok stjerne fulde feriegalde højtrøstendne mennesker.
god ferie ;-)
Anmeld