Når ens barn ikke har det godt i BH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
10 svar
4 synes godt om
8. maj 2013

Anonym trådstarter

De sidste 14 dage vil han ikke afsted, min dreng er en af de stille der dog gerne er med på noget nyt, det skal bare ikke foregå for voldsomt, og han hader at tumle hvis det bliver for vildt
Der er så en 3 drenge, der er meget voldsomme (det jeg vil kalde uopdragen), de bander, kalder personalet for kællinger og deres mødre (som jeg tilføldigvis kender vældig godt), er ikke ret (hvis slet ik) konsekvente overfor dem, altså der er ingen konsekvenser hvis de opfører sig "dårligt"

Nå, men den her drengeflok på en 3 stykker, er der særligt én der er virkelig slem, og han har sat sig min dreng for mål, pædagogerne er opmærksomme på det og de vil gerne hjælpe, men den voldsomme dreng tager intet til sig, det er lige meget hvad der bliver sagt / gjort, jo mere voldsom bliver han, han skubber, slår, spænder ben og sparker

Hva skal jeg gøre?

Jeg har sagt til mn dreng, at han skal gå hen og sige det til de voksne, så snart der er noget

Dette resultere i at jeg henter en dreng, der er så ked af det og indebrændt at han bruger den første halve time til time på at SKRIGE når han kommer hjem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

mortilflere

Ta fat i hans gokke , det der er ikke ok , og giv dem et par dage ellers ville jeg gå til lederen...

Jeg havde nok fortalt mødrene hvordan deres unger påvirker din søn 

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Ta fat i hans gokke , det der er ikke ok , og giv dem et par dage ellers ville jeg gå til lederen...

Jeg havde nok fortalt mødrene hvordan deres unger påvirker din søn 

Møderne er godt klar over hvordan deres børn er og de kæmper selv en meget hård kamp, derfor har jeg ikke sagt noget, da det er enormt svært at se og samtidig være veninder.

Pæd. er opmærksomme på det, og vil gerne hjælpe, men der er jo bare ikke plads til at være over disse drenge hele tiden...

Anmeld

8. maj 2013

mortilflere

Det kan du godt kræve , så må de søge om ekstra midler , din søn skal ikke betale prisen...

Ellers må du flytte ham 

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Det kan du godt kræve , så må de søge om ekstra midler , din søn skal ikke betale prisen...

Ellers må du flytte ham 

ja, tror jeg hører om vi kan komme til en samtale.

Anmeld

27. maj 2013

mortilflere

Hvordan går det 

Anmeld

27. maj 2013

Phoenix

For det første lyder det som om du har en mild og følsom dreng. Det er vigtigt for pædagogerne at anderkende og medtænke i deres pædagogik. 

For det andet kan du nok ikke gøre så meget i forhold til de vilde drenge og deres mobberi, når pædagoger/mødrene er så passive. Kan du ikke rykke ham til en anden stue ? Han kunne jo starte med at komme på besøg på en anden stue et par gange for at afprøve, hvordan børnegruppen er derinde og ikke mindst pædagogerne. 

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Phoenix skriver:

For det første lyder det som om du har en mild og følsom dreng. Det er vigtigt for pædagogerne at anderkende og medtænke i deres pædagogik. 

For det andet kan du nok ikke gøre så meget i forhold til de vilde drenge og deres mobberi, når pædagoger/mødrene er så passive. Kan du ikke rykke ham til en anden stue ? Han kunne jo starte med at komme på besøg på en anden stue et par gange for at afprøve, hvordan børnegruppen er derinde og ikke mindst pædagogerne. 

Børnehaven er ikke inddelt i stuer, det er en lille naturbørnehave hvor der er børn fra 3-6 år i huset, de er nomineret til 28 børn, men der er ca 20 nu

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Hvordan går det 

Hvor er du sød

Det går faktisk rigtig godt, men nok pga ikke så smart en handling fra min side

En morgen kom vi som vi plejer, hvor den omtalte dreng virkelig slår alt hvad han kan mig i på lænden - og det gjorde sgu lidt ondt (er gravid og døjer med lænden)

I ren refleks får jeg taget i armen på drengen inden han når at kan løbe væk, jeg har virkelig ved ham og siger, hvis han slår én eneste gang mere mens min dreng går i den her børnehave, så slår jeg igen og det kommer til at gøre ondt.

Han har ikke rørt mig eller min dreng siden, han prøver dog til ved min dreng, spænder ben m.m. men min dreng er heldigvis begyndt at sige fra, så om ikke andet går det den rigtige vej.... men nok ikke så smart af mig, men det virkede.

Tak for tanken

Anmeld

28. maj 2013

mortilflere

Nogen forstår kun den måde , lær din søn at sige ..... Husk hvad min mor sagde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.