De sidste 14 dage vil han ikke afsted, min dreng er en af de stille der dog gerne er med på noget nyt, det skal bare ikke foregå for voldsomt, og han hader at tumle hvis det bliver for vildt
Der er så en 3 drenge, der er meget voldsomme (det jeg vil kalde uopdragen), de bander, kalder personalet for kællinger og deres mødre (som jeg tilføldigvis kender vældig godt), er ikke ret (hvis slet ik) konsekvente overfor dem, altså der er ingen konsekvenser hvis de opfører sig "dårligt"
Nå, men den her drengeflok på en 3 stykker, er der særligt én der er virkelig slem, og han har sat sig min dreng for mål, pædagogerne er opmærksomme på det og de vil gerne hjælpe, men den voldsomme dreng tager intet til sig, det er lige meget hvad der bliver sagt / gjort, jo mere voldsom bliver han, han skubber, slår, spænder ben og sparker
Hva skal jeg gøre?
Jeg har sagt til mn dreng, at han skal gå hen og sige det til de voksne, så snart der er noget
Dette resultere i at jeg henter en dreng, der er så ked af det og indebrændt at han bruger den første halve time til time på at SKRIGE når han kommer hjem
Anmeld