Smart i en fart vægttabs råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. maj 2013

Anonym trådstarter

Åh jeg føler mig så fed og min selvtillid er i bund. Har vand i kroppen pga varmen tror jeg. Og har taget 5 kg på på kort tid. Nogle gode råd mod vand og hævede lemmer? Og nogle super kur smid 5 kg i en fart råd? :-D virker som om jeg er den eneste ikke gravide der hæver hver sommer, hader det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Muffinmus

Desværre er der ikke meget du må gøre som gravid
Du må svømme, undgå salt i al din mad, drikke rigeligt med vand. Det er de bedste råd jeg kan give, har selv været der med den første

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Desværre er der ikke meget du må gøre som gravid
Du må svømme, undgå salt i al din mad, drikke rigeligt med vand. Det er de bedste råd jeg kan give, har selv været der med den første

Hehe. Jeg er netop ikke gravid.

Anmeld

8. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Åh jeg føler mig så fed og min selvtillid er i bund. Har vand i kroppen pga varmen tror jeg. Og har taget 5 kg på på kort tid. Nogle gode råd mod vand og hævede lemmer? Og nogle super kur smid 5 kg i en fart råd? :-D virker som om jeg er den eneste ikke gravide der hæver hver sommer, hader det!

læser det som om du ikke er gravid? så kan du godt gå på kur. jeg vil anbefale dig at tælle kalorier og sørge for at spise en masse grøntsager da det renser ud i kroppen. en god kur er vægtvogterne, som er nem at følge når du lige kommer ind i det. jeg var ikke overvægtig men tabte 8 kg over 2 måneder ved også at træne. Hvis du ligesom mig har en sød tand kan du i denne kur godt synde hvis du tænker dig om. jeg spiste kød til aften sammen med grøntsagerne så der var plads til lidt sødt engang i mellem.
Endvidere skal du sørge for ikke at indtage for meget salt, da det binder væsken i din krop.

held og lykke med det

Anmeld

8. maj 2013

Line&Mike

Anonym skriver:

Det lyder ikke rart!

Læg et par telefonbøger under benene i fodenden, så hele sengen lige blivet tippet en smule (så dine ben ligger højest). Så skulle det væske du har i benene gerne forsvinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.