Et spørgsmål til jer der bruger cykel til daglig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
7 svar
4 synes godt om
8. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hjææælp mig!

min cykel er helt færdig og kan ikke reddes!! Budgettet er ikke stort (et par tusind) hvad er bedst at købe, dyr brugt eller billig ny?? Altså varehus cykel eller en brugt "mærke cykel"?? 

Cykler alt mellem 5 og 20km om dagen, tre dage med cykeltrailer på. 

Hvad har i?? Hvad holder?? 

mor11

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

millapigen

Mor11 skriver:

Hjææælp mig!

min cykel er helt færdig og kan ikke reddes!! Budgettet er ikke stort (et par tusind) hvad er bedst at købe, dyr brugt eller billig ny?? Altså varehus cykel eller en brugt "mærke cykel"?? 

mor11

Jeg har en "mærke cykel" da jeg ikke synes de varehus cykler holder til meget.

Anmeld

8. maj 2013

Lene Unik

Jeg har haft "varehus" cykel de sidste par gange. De holder ikke så længe, men den jeg har nu, har holdt 3-4 år mener jeg, og trænger snart til udskiftning. Men jeg har vurderet, at jeg på det tidspunkt hellere ville betale 1000 kr for sådan en cykel, vel vidende at den ikke holder så længe, for jeg havde ikke 5-6000 til en rigtig god cykel.

Anmeld

8. maj 2013

serinasmor

Mor11 skriver:

Hjææælp mig!

mor11

Hvis du kan finde en brugt kildemoes i god stand til 2000 ville jeg købe sådan en de hænger desværre bare ikke på træerne (afhængig af hvor man bor).
Jeg har lige købt cykel gennem Harald Nyborgs website ... Den ser fin ud men ved desværre ikke hvor længe den holder den virker stabil og god nok ... City bike (den type stel) med 7 gear

Anmeld

8. maj 2013

Dinna88

En brugt, god cykel, når det er så meget du cykler hver dag. Harald Nyborg osv. har fine cykler, men ikke hvis man bruger cyklen flittigt hver dag, i al slags vejr.

Men forhandlerne sælger forrige års modeller billigt - nogle gange MEGET billigt. Så det ville jeg først prøve

Anmeld

8. maj 2013

LilleChelle

Jeg ville også købe en god brugt mærke cykel. 

Jeg har en MBK, som desværre nok skal sælges. Og den har jeg været rigtig glad for  

Anmeld

8. maj 2013

bøllen

Mor11 skriver:

Hjææælp mig!

mor11

Jeg har en kildemose købt hos fri cykler. Er super glad for den. Har altid købt cykler ved en rigtig forhandler. Dog har vi en periode købt til drengene i supermarked og de holdte max 2 år. Nu har de cykler fra fri cykler.

ved ikke om det har forretning landsdækkende , men der kan man købe cykler på afbetaling , mener der er uden oprettelse gebyr og rentefrit ( har ikke brugt det men det fortalte min mor )i 

Anmeld

8. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tak for svar! Jeg endte med at gå ned til en forhandler som har brugte cykler, men til den pris jeg ville give, havde han nogen helt nye gode cykler! Så jeg er kommet hjem med en splinterny fin en 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.