Barselsdagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Bubbi

Hej alle sammen.

Jeg sidder her og kæmper en kamp, med mit arbejde, da de snyder så vandet driver af dem, ang hvad de skal betale til mig.
Jeg mener ikke det kan være rigtig at jeg få mindre udbetalt fra dem, end jeg ville gøre på barselsdagpenge.

Men nu går mit spørgsmål til jer på, hvad får i udbetalt fra kommune om mdr efter skat? Evt hvad i fik ud før, da i var i job.

Rigtig skøn dag til jer alle.

/Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Plysbjørnen

Mener jeg får 10500 ca fra kommunen i barselsdagpenge, og fik ca 11000 fra arbejde...

Anmeld

1. juli 2009

Anja

Knap 12.000kr på barselsdagpenge og godt 17.000 når jeg får løn   - altså efter skat.

Anmeld

1. juli 2009

Ni-ko-li-ne

er du gået på barsel? så skal du undersøge hvad din overenskomst siger, eller evt. ringe til din fagforening... de ved om du har ret til løn og hvor lang tid... jeg er lige gået over på barselsdagpenge det er 10500kr

Anmeld

1. juli 2009

Bubbi

Problemet er at de ingen overenskomst har.. Havde jeg vidst dette, var jeg aldrig blevet ansat.. Har virkelig lært af min fejl!

Så nu er jeg så "heldig" at 4 uger før fødsel og 14 uger efter, betaler mit arbejde til mig, fordi de er så stor sindet mener de. Jeg er den lykkelige ejer af hele 6000 kr udbetalt fra arbejdet. Så vil det bedre kunne betale sig for mig at være på barsels dagpenge fra start..

Så jeg er lige pt i gang med at undersøge mine muligheder, for vi kan ikke leve for 6000 kr om mdr, de næste 4 mdr.

Hold op, hvor er jeg bare bittert over jeg ikke undersøgte det nærmer da jeg blev ansat, men man skal jo lære af sine fejl..

Men skønt med godt vejr. Nu håber jeg bare babyen snart kigger ud til os

Anmeld

1. juli 2009

sarahb

udbetalt fra arbejdet. 16500 og barsels dagpenge 10500

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.