Ny cykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. maj 2013

PernilleogLouis

Efter et år blev min dreng for stor til en 16" cykel og er nu i tvivl om han skal have en str 18" el en 20" - sprang jeres en str over?? ville gerne købe den idag som en overraskelse til ham men er lidt i tvivl om jeg bliber nød til at tag ham med ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

helle85

PernilleogLouis skriver:

Efter et år blev min dreng for stor til en 16" cykel og er nu i tvivl om han skal have en str 18" el en 20" - sprang jeres en str over?? ville gerne købe den idag som en overraskelse til ham men er lidt i tvivl om jeg bliber nød til at tag ham med ud

hvor gammel er din dreng? du kan evt måle skridt længeten på den måde kan du finde ud af om han kan passe den

Anmeld

8. maj 2013

PernilleogLouis

helle85 skriver:

hvor gammel er din dreng? du kan evt måle skridt længeten på den måde kan du finde ud af om han kan passe den

ah ja smart han blev 5 i januar men er høj af sin alder

Anmeld

8. maj 2013

helle85

PernilleogLouis skriver:

ah ja smart han blev 5 i januar men er høj af sin alder

jeg tror han ville kunne passe en 18" men for en sikkerheds skyld er det bedst lige at måle

Anmeld

8. maj 2013

K&S

PernilleogLouis skriver:

Jeg ville helt sikkert tage ham med ud og måle - det handler ikke kun højden men også "formen" på cyklen - nogle cykler har længere fra saddel til styr end andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.